weekmenu ,help

Gestart door tineke, augustus 09, 2013, 19:52:26

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

tineke

ik wil dus als basis xtra vital geven ,4 keer per week wat fruit en groente ,maar nu het eivoer ,grit en maagkiezel(dat laatste weet ik niet wat het is )eivoer is 2 keer per week standaard geven doormiddel van het reguliere voer wat nat maken en het erdoorheen mengen een opti om het binnen te krijgen?(deed ik met de papegaai ook)grit(spijsvertering)appart in een bakje ?altijd in de kooi aanwezig of paar keer per week?maagkiezel????what the f is maagkiezel?ik heb een goede aanpak nodig een goeie richtlijn ,niet teveel en niet te weinig,wat is gebruikelijk en voor de juiste voeding gewenst?

Parkieten-Freak

Geen eivoer geven, dat zit al in XtraVital. Grit en maagkiezel mag apart in een bakje. Niet teveel geven en vogels bepalen zelf wat ze tot zich nem
Goede richtlijnen over voeding kun je vinden op de diverse grasparkietenwebsites zoals http://www.parkietenfreak.nl/a-voeding.php
Gebruik ook eens de zoekfunctie van het forum, of kijk wat rond bij het subforum "voeding". Als je dan nog vagen hebt, dan horen wij dat graag.


tineke

top dus xtra vital is goed basis voer?

Parkieten-Freak

Als je de pagina voeding op de website bekeken hebt, weet je het antwoord.