Dol op displays :)

Gestart door Solarstone83, augustus 04, 2013, 14:16:48

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Solarstone83

Zijn jullie parkieten ook zo gek op displays van telefoons, tablets of tv's? Alle parkieten die ik ken zijn zeer geïnteresseerd in displays.

Hier een filmpje van mijn boeven :) http://youtu.be/dj-9JxdNGnE

DobbyFloppy

Dit topic hoort hier eigenlijk niet thuis. Dit zou beter passen bij de mededelingen.
En als ik het goed gezien heb zag ik een spiegeltje in de kooi. Het is beter om deze te verwijderen afgezien sommigen parkieten dit ook als partner of een vreemde parkiet kunnen beschouwen
Knuffeltjes van Pucky, Sita, Merel, Eppo, Olaf Cheeky, Frouwkje en Indy

R.I.P Floppy 16-07-12
R.I.P Dobby 17-10-13

Solarstone83

Ik zal de spiegel wegdoen, bedankt voor de tip!

Parkieten-Freak

#3
Citaat van: Solarstone83 op augustus 04, 2013, 14:16:48
Zijn jullie parkieten ook zo gek op displays van telefoons, tablets of tv's? Alle parkieten die ik ken zijn zeer geïnteresseerd in displays.

Hier een filmpje van mijn boeven :) http://youtu.be/dj-9JxdNGnE

Ja, mijn parkiet ook.
hij is dol op knopjes van afstandsbedieningen. Verder gaat graag boven op de iPad zitten (zowel liggend als staand) en het toetsenbord van de laptop is ook populair, vooral in wintertijd. Lekker warm aan de pootjes...... ;)

p.s. leuke parkieten heb je, ze hebben de belangstelling van min  parkiet Croky ook gewekt: hij komt op het gekwetter af. :-)


karin v h

Citaat van: Solarstone83 op augustus 04, 2013, 14:16:48
Zijn jullie parkieten ook zo gek op displays van telefoons, tablets of tv's? Alle parkieten die ik ken zijn zeer geïnteresseerd in displays.

Hier een filmpje van mijn boeven :) http://youtu.be/dj-9JxdNGnE
Misdchien moet je eens een zwembadje/douche voor ze maken, ze zijn gek met water. ;)

bridgetvh

#5
Ik heb het idee dat ze vooral willen "meedoen".

Ten eerste heeft je telefoon aandacht, en zij willen de aandacht, dus gaan we er bovenop zitten, of op je vingers, of wurmen we ons er tussenin.
Ten tweede: wat jij doet willen wij ook doen, dus tik jij met je vinger steeds op dat scherm, doen wij dat ook, dan zal het wel leuk zijn, anders doe jij dat ook niet.

Of heb ik hier een vreselijk tam vogeltje dat daar brutaal genoeg voor is? Zullen toch wel meer mensen ervaren? Zit ik op de pc op het toetsenbord te typen, gaat ie op mijn hand, vingers, zitten. Ik probeer gewoon door en typen en hij beweegt mee heen en weer, op en neer, maar niet wegvliegen hoor, nee. Telefoontjes en iPad ook erg populair inderdaad.

Op de tv zitten, dat is nog niks...

Solarstone83

Citaat van: karin v h op augustus 04, 2013, 22:48:53
Misdchien moet je eens een zwembadje/douche voor ze maken, ze zijn gek met water. ;)

Gebruik zo'n lekbak voor onder een plantenbak welke ik op de klep van de kooi zet, ze gaan op het randje zitten en drinken wat, verder is het nog vrij eng voor ze.. Het mannetje heeft er een keer heel even in gezeten, ook met een pootje in het water en een op de rand liep hij rondjes, heel voorzichtig allemaal, leuk om te zien :)

foxie13

Moet je eens sla of andijvie erin leggen, vinden ze het minder eng :-) Mijn parkietjes vinden mijn telefoon leuk :-)

Karel

Karel is ook helemaal gek van displays. Hij gaat altijd op de iPad en de telefoon zitten en dan op alle bewegende dingen tikken :)
Zo speelde ik een tijdje geleden candy crush, en toen kwam hij aanlopen en probeerde alle stukjes fruit die je weg moest spelen te pakken, zag er echt heel leuk uit.
Als je op de computer zit komt hij ook altijd en probeert dan de cursor te pakken!

Solarstone83

Van de week zaten ze op een lamp, wilde er een foto van maken met mijn ipad maarja, das interessant dus meneer kwam er meteen op af gevlogen waardoor er naar mijn mening een mooie foto ontstaan is :)


Samm

Hahaha super leuke foto! Hier zijn ze ook gek op lampen!

Sonja


LindaMouw

Wat een geweldige foto..... :)

Kleintjes

Dat is 'n mooie onverwachte vlieg-foto :D
Mag je trots op zijn  ;D
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses