Schuren Langs Tralies

Gestart door angeliqe, november 16, 2005, 12:04:10

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

angeliqe

He mensen,

Even een vraagje.
Freddy betrapte ik er nu al twee keer op dat hij hevig schurend langs de tralies zat. Van links naar rechts een tijdje.
Is dit hitsigheid?
Ik las dat het ook kon duiden op wormpjes. Maar hij heeft een schoon kontje en oogt gezond.

Groetjes,

Angelique

katrien

Als je bedoeld met zijn hoofje is het niets erg.
Hij doe dit gewoon om dat hij jeuk heeft . :)

Safrena

Hey angeliqe

Mannetjes parkietjes doen dit inderdaad als ze behoefte hebben.
Als je parkietje niet zit te krabben of verder geen ziekte syptomen heeft hoef je je daar geen zorgen om te maken.

Bij eventueel wormpjes doen ze dit ook maar vaak zie je ze dan ook krabben en een kaal kontje

vele groetjes

angeliqe

He Safrena,

Ja Freddie is inderdaad een mannetje.
En hij is verder gezond volgens mij, hij krabt niet en heeft geen kaal kontje!

Bedankt!

Groetjes,

Angelique

ananas

Jeuk
Dat is bij Sparky tenminste het geval
Hij krabt dan wel eens met zijn pootje of aan het stokje ;)

thexfile

CiteerHe mensen,

Even een vraagje.
Freddy betrapte ik er nu al twee keer op dat hij hevig schurend langs de tralies zat. Van links naar rechts een tijdje.
Is dit hitsigheid?
Ik las dat het ook kon duiden op wormpjes. Maar hij heeft een schoon kontje en oogt gezond.

Groetjes,

Angelique
[snapback]16854[/snapback]

doen die van mij ook wel eens ... en soms doen ze het ook op de spiegel waar ze veel voor zitten.....

soms ook op de plaats waar de ander het ook gedaan heeft....

zit soms te denken dat ze hun terotorium afbakenen door hun geur ergens op te smeren om aan te geven dat het van hun is... kan dat ??
:-S

ze zijn verder kern gezond ... word alleen een beetje ziek van al dat geknuffel tussen die 2 mannetjes van me ....  ze hebben meer tijd voor zigzelf dan voor mij :-S en ik krijg nooid een knuffel van hun :-( en als ik ze dat zeg kijkt sandy me zo aan met een scheef koppe zo van "aggggg arme jonge" en blauw zo streng van "ik ben nu lekker bezig moet dat nou"....

agja :-S