Beginnende schurfmijt?

Gestart door Sazu, juli 13, 2013, 20:37:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sazu

Kan iemand mij vertellen of mijn blauwe parkietje, sazu, last heeft van een beginnende schurfmijt?

Dankje!!

Bront

Waar bevind de plek waar je je zorgen overmaakt, want hij/zij ziet er me gezond uit. :P

Sazu

Kijk dat is al een positief bericht hahaha ik dacht misschien bij de punt en dan stukje omhoog? Ben altijd een beetje overbezorgd over me parkietjes....

Bront

#3
Bezorgd zijn om de diertjes is goed. Ik ben er spijtig genoeg vandaag eentje verloren. Kvroeg om hulp op het forum en alles wat ze deden was op mijn kop zitte kakken. Dus help ik nu maar andere personen zodat die het ook niet moeten meemaken. En echt veel ongezonds zie ik niet aan je parkietje, niets om correct te zijn :P
Met dit taalgebruik, krijg je niet echt veel supporters....

Samm

Je kan een foto mailen naar een vogelarts, dit kost je niks en hij/zij kan je zo vertellen of er iets aan de hand is, of je zelf iets kan doen, of dat je langs moet komen.

Sazu

#5
Dat is wel een goeie tip! Heb jij misschien ervaring met een goede vogelarts?

Zoekfunctie doet wonderen.

Kleintjes

Heb je 'n duidelijke foto van de snavel? Op deze foto is niks te zien, ook niet erg duidelijk (wel scherp, maar verder nog nhiet echt duidelijk).
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Sazu

#7
Ik ga me best doen!

Vandaag wil hij niet meer.... Morgen met daglicht zal ik het nog eens proberen.

Samm

Inderdaad bij zoekfunctie vogelarts in typen en dan krijg je hele lijsten, kan je zo zien welke het dichtste bij is, voor het geval de vogelarts wil dat je langs komt.

poortman

Ik zie niets bijzonders om me zorgen over te maken. Schurftmijt manifesteert zich vaak ook op de pootjes, maar deze zijn, net als de mondhoeken/snavel mooi en schoon. :)

Ik zou me dus niet direct zorgen maken.  Moet je de gezondheid van je parkieten in de gaten houden?... natuurlijk, altijd!

Sazu

Dankje voor de reacties!!
Natuurlijk hou ik altijd de gezondheid van me parkietjes in de gaten, haha, misschien soms wel te veel! :P

in iedergeval nog bedankt voor de reacties, ik ben voor eventje weer gerust gesteld!