Papier Opeten

Gestart door coca cola, november 15, 2005, 21:48:29

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

coca cola

Hallo ik heb eigenlijk even een vraag mijn Bartje eet heel graag papier op niet dat hij niet genoeg eten krijgt of heeft maar is gek op papier. :o Kan dit veel kwaad hij eet het echt op zelf van krant of zakdoekjes maar ik probeer dan zijn ontlasting na te kijken maar ik vind er niks van terug.Waar blijft het papier wat hij opeet,ik maak mij dan ook wel veel zorgen want is het zo dat hij een poepje heeft gedaan en ik wil het op ruimen dan zit hij al het stukje zakdoek dat ik daar voor dan wil gebruiken.En hij eet er best veel van op als hij de kans krijgt hij gaat zelfs op zoek om iets te vinden.Wie kan mij hier iets over vertellen of heeft dit ook met zijn of haar parkietje?

Safrena

Hey Coca cola

Veel parkietjes zijn gek op papier en knabbelen er graag aan maar eten het niet op ;)

Het beste geef je je parkietje een papiertje zonder inkt geen krant of papieren zakdoekje of einig ander maar gewoon een blanco papiertje waar hij dan naar hartelust in kan bijten

Vele groetjes

coca cola

Kan dan het op eten geen kwaad het is vaak wel zonder inkt maar ja als hij een krant ziet te liggen dan is het weer raak hij heeft er zo weer wat van op want ik vind geen restjes.

Deesjebeesje

Stukjes toiletpapier (ongebleekt) kan ook leuk zijn voor het beessie

coca cola

Ja dat is ook zo maar als hij de kans krijgt eet hij daar ook van en dat lijkt mij ook niet zo gezond.Kan iemand mij hier bij helpen hij gaat ook steeds terug om aan het behang te gaan zitten eten niet alleen erg voor het behang maar voor Bartje denk ik wel!