HELP ME, ik vind geen naam!

Gestart door Bront, juli 03, 2013, 09:11:35

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bront

Hallo iedereen! Ik ben net nieuw hier op het forum dus was het even zoeken waar deze vraag te droppen :P
Ik heb nu al zo'n 2 jaar een grasparkietje, Noah. Het is een mannetje. In het begin zat ie samen met z'n broertje Willy (Die was eigenlijk van mijn broer, maar ik vond het zielig dat ze apart zaten). Willy is gestorven doordat iemand hem in de garage had gezet, samen met Noah. Sindsdien is Noah ook heel bang, hij komt enkel op de kast waar z'n kooi opstaat en op mijn hand (maar van niemand anders), voor de rest durft hij dus nergens te komen. Ik heb hem dan zo'n jaar alleen gehouden (omdat ik geen nieuw vriendje kreeg) en nu heb ik een week geleden ein-de-lijk een nieuw vriendje gekregen. Het is wel van een andere 'familie', het is een Neophema, meer specifiek een splendidparkiet. Ik zit nu met het probleem dat ik geen naam voor hem heb :D Ik was aan het denken aan een tropische naam zoals: Rio, Juno, Iyuno, ... Maar al deze voelen gewoon niet lekker als ik hem zo noem. Dus ik zoek eigenlijk een naam die 1. Tropisch klinkt/is (het past bij hem met al z'n kleuren). 2. In een andere taal, zoals Spaans, Grieks, Italiaans, ... Als je een leuke weet, drop hem hieronder en ik zal dan zien wat ik ervan vind!

Groetjes,
Brent

Iris7

Je kan (een van) de kleur(en) van je parkiet vertalen, verder zijn er aardig wat sites met namen te vinden.
Groetjes van Lotje en Sjakie!
Welterusten Moppie (22-12-2012).
Slaap zacht Sproet (16-01-2013).
Dag lieve Fluffy (12-03-2013).
Rust zacht Kareltje (20-08-2013).
Doei Pip, Sjakie mist je (04-08-2014).

Bront

Dat is een goed idee, ga ik zeker proberen!

Kleintjes

Namen verzinnen zul je zelf moeten doen.
Miljoenen mogelijkheden ;)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Parkieten-Freak