tam maken van mijn grasparkiet Guusje

Gestart door mientje merel, juni 24, 2013, 16:47:15

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

mientje merel

Dag allemaal,

Ik heb sinds drie dagen een grasparkiet, Guusje genaamd  :). Guus kan nog niet vliegen (fladdert al wel een beetje van stok naar stok). Ik vind het erg leuk om Guus tam te maken. Hiertoe roep ik regelmatig zijn naam als ik langs de kooi loop en steek mijn hand erin. Dat was in het begin even wennen, maar nu klimt hij steevast naar het hoogste stokje in de kooi en klimt vandaar uit op mijn vinger. Een gekke vraag misschien maar ... wat nu? Moet ik hier gewoon mee doorgaan (hem laten klimmen op mijn vinger). Ik laat hem van mijn vinger afstappen op een stokje, doe dit nog een aantal keren en laat hem dan weer gewoon met rust. Prijs hem de hemel in als hij op mijn vinger klimt en vertel hem dat hij een braaf vogeltje is.  ;D Zijn er nog andere trucjes of is het goed zo. Gewoon doorgaan....


DobbyFloppy

Ik raad je aan om de zokfunctie te gebruiken er zijn namelijk al heel veel vragen gesteld over het tam maken.

Kom je er dan nog niet uit kun je het hier alsnog vragen ;)
Knuffeltjes van Pucky, Sita, Merel, Eppo, Olaf Cheeky, Frouwkje en Indy

R.I.P Floppy 16-07-12
R.I.P Dobby 17-10-13

Wouter

Zoals DobbyFloppy al zei; hier is al héél veel over geschreven! Gebruik de zoekfunctie en er gaat een wereld voor je open. Dit topic gaat dan ook op slot.