Kan dit kwaad?

Gestart door DobbyFloppy, juni 22, 2013, 23:03:35

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

DobbyFloppy

Hallo ik had even een vraagje, en aantal dagen geleden is mijn mannetje bovenop mijn 8 a 9 jarige vrouwtje gedoken ( om het zo maar even te zeggen), en nu zie ik ook dat ze wat bezitters begint te worden ( witte neusdop).  Moet k mij zeggen maken dat de kans bestaat dat ze misschien eitjes krijgt of zal dit niet gaan gebeuren, want het is eigenlijk niet de bedoeling dat ze op haar leeftijd kleintjes krijgt ook omdat ze deze nog niet eerder heeft gehad.

Alvast bedankt
Knuffeltjes van Pucky, Sita, Merel, Eppo, Olaf Cheeky, Frouwkje en Indy

R.I.P Floppy 16-07-12
R.I.P Dobby 17-10-13

Kleintjes

Gebruik de zoekfunctie eens, je antwoord is makkelijk te vinden.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

DobbyFloppy

#2
Ik kon het niet zo 1 2 3 vinden.
Had al wel gekeken maar heb het nog niet kunnen ontdekken, weet wel dat ze al te oud is voor jonkies. Maar bestaat de kans dan wel dat ze misschien nog eitjes krijgt of za dit niet het geval zijn?
Knuffeltjes van Pucky, Sita, Merel, Eppo, Olaf Cheeky, Frouwkje en Indy

R.I.P Floppy 16-07-12
R.I.P Dobby 17-10-13

Kleintjes

Als ik zoek op broeden geen nest, krijg 'k 'n berg antwoorden. Jouw oplossing / antwoord staat daar ook tussen.
Speel eens met de trefwoorden, doet wonderen ;)

(nee, ik probeer niet lastig te zijn of te pesten, probeer alleen anderen te leren hoe de zoekfunctie werkt :) )
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

DobbyFloppy

Hoi nog even berichtje zag dus dat ze een ei had gelegd, werk stuk
Knuffeltjes van Pucky, Sita, Merel, Eppo, Olaf Cheeky, Frouwkje en Indy

R.I.P Floppy 16-07-12
R.I.P Dobby 17-10-13