Verrassing!

Gestart door Fernande, juni 14, 2013, 15:39:02

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fernande

Ik had gisteravond 2 van de jonge parkieten in huis gehaald, zijn 2 mannetjes, om tam te maken en binnen ook wat parkietengezelschap te hebben, ze zaten eerst in de voliere.
Kom ik net thuis van mijn werk, vlogen ze door de kamer heen! (Verrassing!)
Ze zaten in de grootste kooi, waar eerst de valkparkieten in zaten, en daar zit een uitsparing in waar bakjes doorheen kunnen alleen die bakjes had ik niet meer, dus andere bakjes erin gedaan, vastgezet met een stukje ijzerdraad, en daar waren ze doorheen gepiept!
De stouterds! Ik was van plan zo te gaan beginnen met wat trosgierst enzo, maar laat ze maar even bij komen van hun ervaring, want ik heb ze moeten vangen, aangezien ze nog helemaal niets kennen en ook nog niet zomaar bij me komen.
Gelukkig is er niets gebeurd, de gordijnen waren natuurlijk niet dicht, en wij hebben grote ramen, dus ze hadden zich wel kunnen bezeren door tegen het raam aan te vliegen.
Ze zitten nu weer in een wat kleinere kooi zónder uitsparingen, dus ontsnappen is niet meer mogelijk.
Ik laat ze vandaag maar verder met rust, kunnen ze bij komen van hun avontuur, ze zijn flink moe geloof ik!

Maar dat was dus een verrassing toen ik thuis kwam...

poortman

Haha, dan kijk je wel even raar op ja, gelukkig is er niets gebeurd.

Leuk om te lezen.

mvg

martijn

Samm

Haha wat zijn ze toch slim he :D

Solarstone83

Haha klinkt bekend in de oren! Kwam een keer thuis van mijn werk, zitten er 2 parkieten boven de huiskamerdeur door het raampje te kijken.. Ook ontsnapt via een voederbakje.. Gelukkig zijn ze niet lang buiten de kooi geweest want de "schade" was beperkt. Echt een verrassing ja! :)