Hoeveel trosgierst?

Gestart door matthijs en rakker, mei 11, 2013, 09:19:26

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

matthijs en rakker

Hallo allemaal ik heb een vraagje ik heb mijn eerste parkiet rakker al drie dagen maar ik weet niet hoeveel gierst ik per dag aan hem mag geven ik wwil wel dat hij niet dik word

Alvast bedankt matthijs en rakker

Topic gesplitst van "Veelgestelde vragen over het gedrag en/of het tam maken van grasparkieten." en verplaatst naar de juiste categorie. Gr Wouter

*wendy*

Maximaal een halve sliert per week. Als dit tijdens het tam maken ietsje meer is, dan is dat niet erg, maar probeer het wel te beperken.

De slierten bevatten allemaal bolletjes. Als Rakker wat tammer is, dan kan je ook alleen zo'n bolletje op je hand leggen.

matthijs en rakker

Oke mag hij buiten die halve sliert dan wel een soort zaaden coctail ( soort snoep voor hem )

*wendy*

Matthijs, je moet echt beter de zoekfunctie gaan gebruiken ;)

Al je vragen tot nu toe zijn namelijk gewoon te vinden. Ik heb er anders een dagtaak aan om jou vragen te beantwoorden..

Die zadencocktails bevatten veel suiker en zijn dus helemaal niet goed. Die kan je beter niet geven. Hetzelfde geldt voor snoepstaven, snoepzaad, zangzaad en noem het maar..

Wel kan je bijvoorbeeld iets van groente of fruit gebruiken, of z'n gewone zaadmengsel bij het tam maken.