ouder maatje gezocht

Gestart door Hanske, april 24, 2013, 13:12:10

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hanske

Hallo!
Zijn al even op zoek naar een ouder maatje voor onze grasparkiet Geelie. Hij is ongeveer 6 jaar oud en is sinds december 'weduwnaar'. Hij was de schuwere helft van het koppel. We zijn dus op zoek naar een oudere dame ter adoptie, een heer op leeftijd zou ook kunnen. Moet helemaal niet tam zijn of zo. We zijn zelf van Genk in België en is niet zo evident om een passend vogeltje te vinden in de omgeving.
Dus wagen we het er maar even op via dit forum, wie weet...

Groetjes

*wendy*

Zoetermeer is dan wel erg ver weg denk ik.. Al zou het een mooie oplossing voor jullie beiden zijn: http://forum.parkietenweb.nl/index.php/topic,29491.0.html

Misschien is er wat te regelen? Afspreken in het midden of zo?

Hanske

Hoi...
We hadden jou post al gezien, en ik denk zelf gereageerd op een ander forum...  ;)
Op dit moment is de verplaatsing voor ons echter een beetje moeilijk. Ikzelf (de madam dus) ben geen held in het verkeer... en denk niet dat ik mijn wederhelft zo ver krijg...  In de zomer gaan we waarschijnlijk wel eens naar de efteling in waalwijk (overnachten er meestal ook en dan rij ik niet) dus als er tegen dan nog geen oplossing zou gevonden is, zouden we misschien iets kunnen regelen.

Groetjes verder!

*wendy*

Het betreft niet mijn vogel hoor..

Hanske

Oooh, dan was het iemand anders van zoetermeer!


*wendy*

Pff, ik zal het nog duidelijker zeggen. Degene die het vogeltje (Tup) aanbiedt in Zoetermeer is wel degene van die link, maar dat ben IK niet. IK plaatste alleen even de link van dat vogeltje, om jou erop te wijzen dat die mogelijkheid er misschien zou zijn. Ik was dus alleen maar even de 'bemiddelaar'..

Hoop dat het nu duidelijk is  8)

Hanske

Sorry voor de misvatting. Zie nu pas het verband.


*wendy*

Geen probleem. Fijn dat het nu duidelijk is ;)

Hanske

Geelie heeft een maatje. Happy end dus.

Sara

Wat een leuk nieuws! Dan komt hier een slotje op.

Vele groetjes,

Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes