[b]Ter adoptie aangeboden ![/b]

Gestart door Judy, april 19, 2005, 17:06:40

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Judy

Via dit forum wil ik onze 2 grasparkieten ter adoptie aanbieden:

Het zijn 2 mannetjes, ze komen uit hetzelfde nest dus het zijn officieel broertjes en ze zijn nu 8 maanden oud.
Zie de foto van de parkieten naast dit bericht.

We willen dat ze samen in een grote kooi of voliere terecht komen waar ze veel te spelen hebben en veel ruimte hebben om te vliegen. We willen dat ze in ieder geval bij elkaar blijven want ze zijn erg gek op elkaar en kunnen samen ontzettend gezellig spelen. Ze zijn bij ons gewend geraakt om in ieder geval 1x per dag uit hun kooi te gaan, liefst vaker.

Zodra ze trosgierst zien of ruiken dan komen ze op je hand of vinger zitten, dus ze zijn handtam.

Bent u geinteresseerd na het lezen van bovenstaande, dan kunt u mij emailen of bellen.
Alleen voor serieuze adoptie-ouders

Met vriendelijke groet,
Judy van Zegveld
judyvanzegveld@hotmail.com
06-19902022
woonplaats Purmerend (noord-holland)

goofy

ik hoop heel erg voor je dt iemand geintresseerd is..

zelf wil ik ze ook wel maar me ouders willen het niet (moeder)

waarom doe je ze eigenlijk weg???

ik wens je er veel plezier mee! ;)

Annika

was je met de parkietjes nog bij de dierenarts geweest? Eentje had toch van een plant gegeten?
Ben wel erg benieuwd, ook naar de foto want die zie ik niet  :?

Groetjes Annika

Judy

Pietje had van een bieslook plantje gegeten en was de dag erna een beetje van slag met zijn ontlasting maar is maar 1 dag ziek ervan geweest en nu dus allang weer kerngezond gelukkig.

Aangezien onze vogels zoveel eruit willen en eigenlijk veel aandacht nodig hebben zoeken we een adoptie-gezin, wij kunnen ze niet genoeg aandacht geven doordat we alle drie een fulltime en drukbezette baan hebben.

Sinds het vernieuwde forum staat mijn foto van mijn 2 parkieten er niet meer bij om een of andere reden? Maar als mensen geinteresseerd zijn stuur ik graag foto\'s toe. Er staan op deze website ook best veel foto\'s van mijn parkieten.

Groeten van Judy

Jorijn

CiteerPietje had van een bieslook plantje gegeten en was de dag erna een beetje van slag met zijn ontlasting maar is maar 1 dag ziek ervan geweest en nu dus allang weer kerngezond gelukkig.

Aangezien onze vogels zoveel eruit willen en eigenlijk veel aandacht nodig hebben zoeken we een adoptie-gezin, wij kunnen ze niet genoeg aandacht geven doordat we alle drie een fulltime en drukbezette baan hebben.

Sinds het vernieuwde forum staat mijn foto van mijn 2 parkieten er niet meer bij om een of andere reden? Maar als mensen geinteresseerd zijn stuur ik graag foto\'s toe. Er staan op deze website ook best veel foto\'s van mijn parkieten.

Groeten van Judy

Maar waarom nemen jullie dan in eerste instansie vogels als jullie weten dat je ze niet genoeg aandacht kan geven?
Tip: Probeer het op Marktplaats.
Ik denk dat iedereen hier al een parkietje heeft :D

Ik heb Judy toestemming gegeven om een oproep op het forum te zetten.
(De parkietjes zijn nogal luidruchtig, en wellicht dat iemand met een voliere deze parkietjes wil adopteren.)
Gr. PF
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Ingrid

Jammer dat je ze weg moet doen, maar zoals ik het lees doe je het in het belang van je parkietjes. Ik hoop dat je snel een goed huis voor ze vindt. Ik woon net iets te ver weg anders kwam ik ze halen......

Gr. Ingrid

Jorijn

Noord holland is inderdaad beetje ver vanaf hier

Ik kan geen genoeg van parkietjes krijgen ;) Mischien later wel heel mijn huis vol :D
Maar nu gaat dat niet.. de kooi is net groot genoeg voor 2
Als de kooi groter was.. had ik ze ook komen halen ;)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Judy

Jammer dat jullie niet in de buurt wonen of dat jullie geen parkieten erbij kunnen houden want ik had ze graag overgedragen aan echte parkieten-freaken. Vandaar ook dat ik het op dit forum aan wil bieden omdat ik hiervan weet dat iedereen hier gek is op deze beestjes.

Ik ben en blijf ook nog steeds gek op grasparkieten alleen deze 2 zijn gewoon anders dan de parkieten die ik de afgelopen 15 jaar heb gehad. Deze 2 hebben veel meer aandacht nodig en dat kan ik ze helaas niet geven, terwijl ze dat wel verdienen want het zijn echt ontzettend leuke parkieten samen.

Ik hoop dat ik alsnog een reactie van iemand krijg of dat jullie na dit te hebben gelezen iemand weten of dit door kunnen geven, zodat zoveel mogelijk mensen er vanaf weten en zodat mijn parkietjes een goed thuis krijgen.   :)

Groetjes Judy

Parkieten-Freak

We wachten gewoon nog even af, willicht komt er nog iemand die deze 2 gevleugelde vrienden wil adopteren!


Tjipie lover

Hallo.
Mooie parkietjes hoor!
Zou ik zeker voor zijn gevallen als ik niet al parkieten had.
Ben ook verliefd geworden op Bliksem en haar overleden vriend Imber.
Immie was ook blauw!
Was een tamme vogel, Bliksem en Donder zijn nog wat koppig.
Hoop dat je een goed huis voor ze vindt.

Snavelkusjes van Donder en Bliksem!

Judy

Allereerst dank jullie wel voor de leuke berichten.

Ik ben vanavond gebeld door een familie uit de Beemster (10 minuutjes bij Purmerend vandaan). Zij hebben een voliere van 4 meter waarvan een deel verwarmd binnen is en het andere deel buiten. In die voliere zitten grasparkieten maar ook valkparkieten.

Zij willen graag onze Pietje en Pukkie adopteren.

We gaan ze a.s. vrijdagavond er naartoe brengen, zodat we ook zien waar ze terecht komen. Vinden we zelf wel een prettig idee.

Groetjes van Judy

janet

Wat is dat snel geregeld zeg, voor die beessies van jou. Gefeliciteerd, dat zal voor jou een opluchting zijn dat je een goed adresje hebt gevonden. Sterkte zondag, want het is natuurlijk toch niet leuk om ze achter te moeten laten dan!
Doei, Janet

janet

oh sorry, ik bedoel vrijdag!! Doei en sterkte nogmaals!!
Janet

Tjipie lover

Ja echt fijn dat ze een plekje hebben!
Hopenlijk krijgen ze leuke vriendjes en vriendinnetjes erbij!

Snavelkussies Donder en Bliksem!

Safrena

Hey Judy

Ben heel blij dat je een leuk plekje en liefdevol huis hebt gevonden voor je parkietjes. :wink:

vele groetjes

Parkieten-Freak

Mooi judy!
Ik hoop dat (edit//) Pietje en Pukkie een fijne toekomst tegemoet gaan met hun gevederde vriendjes!

(Ik heb de namen gauw even aangepast... 8-[)


Tjipie lover

Hallo Anneke.
Uh zie net dat je de verkeerde namen bij je berichtje had gezet.
De parkietjes die geadopteerd werden heten pietje en pukkie (van Judy)
En Donder en Bliksem zijn van ( Ank)

Wat ben ik toch een oen........ ](*,)
Bedankt voor je opmerkzaamheid!!
Gr. PF