opgezette veren op kop

Gestart door parkiet27, april 13, 2013, 20:31:58

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

parkiet27

Hoi

als ik kareltje over zijn borst aai kijkt hij naar mijn vinger en dan zet hij zijn voren op zijn hoofd op.wat betekent dat?

Wouter

Zoals al eerder aan je gevraagd is: Graag eerst even zelf zoeken. Deze vraag was heel gemakkelijk te vinden met de zoekfunctie.
Lees hier maar even.

DobbyFloppy

Dat betekent simpelweg kroelen. Lekker bij zijn kopje kriebelen dus. Mijn valkparkiet doet haar koppie schuin als ik dichtbij kom met mijn vinger, wil ze ook lekker kroelen
Knuffeltjes van Pucky, Sita, Merel, Eppo, Olaf Cheeky, Frouwkje en Indy

R.I.P Floppy 16-07-12
R.I.P Dobby 17-10-13

parkiet27

#3
In feite zijn alle vragen dan al te vinden en beantwoord waardoor je het forum net zo goed kan sluiten aangezien we in feite toch niks meer mogen plaatsen

Dat is helemaal niet waar.
Er is slechts de duidelijke regel dat er verzocht wordt eerst de zoekfunctie te gebruiken, is er geen passend antwoord dan posten natuurlijk gewoon vrij.

*wendy*

Daar ben ik het niet mee eens. Er komen bijna dagelijks vragen voorbij waarop via de zoekfunctie niet direct een antwoord te vinden is. Er komen echter ook dagelijks vragen voorbij die heel simpel met de zoekfunctie te vinden zijn.

Er zijn mensen op dit forum aanwezig die erg veel tijd steken in het helpen van mensen door het beantwoorden van de vragen. Als veel van die tijd al gaat zitten in het beantwoorden van vragen die heel gemakkelijk te vinden zijn via de zoekfunctie, dan blijft er minder tijd over voor het beantwoorden van de vragen waar nog géén antwoord op te vinden is.

Dus, gewoon even de zoekfunctie gebruiken voordat je een topic opent om een vraag te stellen. Kan je het antwoord niet vinden of kan je alleen antwoorden vinden die het net niet helemaal zijn of die je niet snapt, dan kan je altijd nog een topic openen.

Wij steken een hoop tijd in het beantwoorden van de vragen. Van onze kant wordt het dan ook op prijs gesteld als je zelf er ook wat tijd in steekt en eerst het antwoord probeert te vinden via de zoekfunctie van het forum.


En, tot slot: het is niet de bedoeling dat hier een discussie over gevoerd wordt. Het is een forumregel dat je eerst de zoekfunctie gebruikt, dus hou je daaraan. Ik hoop wel dat mijn toelichting het een en ander verduidelijkt heeft.