Mannen

Gestart door EliseAvi, april 03, 2013, 15:30:41

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

EliseAvi

Hallo allemaal,

Sinds iets meer dan een maand heb ik twee mannen voor mijn dames gekocht. Het gaat om een jong mannetje (nu 3 maanden oud) genaamd Noël (op 1e kerstdag geboren..;) ) en een oudere man, Kees, nu bijna 2. Mijn dames (Avi en Dori) zijn beide ook bijna 2. Ze zitten met z'n vieren in een Montana Casa Villa 60.

Ik heb deze mannen erbij gehaald omdat mijn dames nogal veel ruzie maakten. Gelukkig maken ze nu geen ruzie meer, dus dat is in iedergeval goed.

Maar nu maar vraag; Kees is een beetje een machotje die alles en iedereen (inclusief de kooi, stokken, speeltjes, touwtjes, wcrolletjes) probeerd te versieren. En Noël, als jonge man, heeft een beetje last van zijn hormoontjes en probeerd dus ook alles te versieren. Hierbij is hij vrij opdringerig. Maar mijn dames (vooral Avi) moeten hier eigenlijk niks van hebben. De mannen proberen het wel, maar de dames vliegen dan meestal gelijk weer weg.
Dus de heren zijn nu met elkaar bezig. Ze zitten de hele tijd elkaar te voeren, te kroelen en Kees heb ik al betrapt terwijl hij bovenop Noël zit.

Ik vroeg me af of dit normaal is? En kan ik hier iets aan doen? Of moet ik ze maar gewoon lekker laten gaan?

*wendy*

Gewoon lekker laten gaan. Ze kiezen zelf uit wie ze als partner willen ;)

SoesyBee

Dan heb je straks 2 homo pietjes! ;)
Dat wordt een roze kooi aanschaffen! Hahahaha!

grasParkiet2

haha ik heb ook twee gaytjes gehaad maar die waren liever tegen elkaar dan mijn koppel van man en pop :)

en hier je roze kooi XD

http://buurtlink.nl/4703KA/roosendaal/Jan+Vermeerlaan/1622079/Leuke+vogelkooi+met+diverse+accessoires.

*wendy*

Laten we bij de link van deze kooi even duidelijk vermelden, dat deze kooi dus niet geschikt is voor grasparkietjes, of eigenlijk voor geen enkele vogel een geschikt huisje vormt.

Just to be sure  8)

grasParkiet2

Klopt sorry had er bij moeten zetten:

JUST FOR THE PINK COLOUR!!

Maar zeker een slechte kooi.

EliseAvi

Haha nou dan laat ik ze maar. Ik zag de uk vandaag trouwens een van mijn dames versieren dus misschien komt het nog goed.

Over die kooi: denk dat ik het toch maar bij mijn mooi grote casa vila kamervoliere hou.. ;)