Dag lieve Kiki...

Gestart door RicoBella, maart 12, 2013, 14:09:27

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

RicoBella

Lieve parkietenfreaks,

Zondagavond laat heeft Kiki de strijd tegen de megabacterie verloren.. Vroeg of laat zou hij verliezen, maar hij is zo sterk en dapper geweest!

Het ging eigenlijk al bijna anderhalf jaar erg goed. Met af en toe een 'pips' dagje kon Kiki goed meekomen. Afgelopen zondag ging hij ineens weer bol zitten. Omdat ik zaterdag al zo'n onderbuikgevoel had heb ik toen nog gauw een keramische warmtelamp gekocht (de infraroodlamp was inmiddels stukgegaan). Hier heeft hij zondag onder gezeten. Omdat hij wel vaker zo'n dagje had, ben ik zondagavond toch gewoon weggegaan. Rond 11 uur kwam ik weer thuis. Hij zat toen extreem bol, en eigenlijk wist ik al hoelaat het was. Toch bleef ik hopen, omdat ik Kiki al wel veel erger meegemaakt heb. Alsof hij op mij gewacht had, kroop hij direct tegen mijn wang aan bij de tralies en maakte hij duidelijk dat hij naar beneden wilde kruipen (naar de bodem). Ik heb hem bij mij gepakt en hij kroop nog tegen mij aan. Ik wist direct dat het klaar was, heb afscheid genomen en hem in zijn handdoekje op de bodem van de kooi gelegd, in zijn vertrouwde omgeving. Er was denk ik nog geen halve minuut voorbij, toen Kiki de strijd op gaf. Het was heel erg verdrietig,om zo je vogeltje zo hulpeloos te zien.

Ik mis mijn kleine vriendje verschrikkelijk.... Dag lieve kleine Kiki.. 1-05-2010 -- 10-03-2013

Loeky

Ah wat erg voor je! Wel fijn dat je nog afscheid van Kiki hebt kunnen nemen.
Heel veel sterkte gewenst!
Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19

inge

Krijg er de tranen van in de ogen,om dit te lezen ,we hebben altijd zo meegeleefd met de verhalen van Kiki :'(

Heel veel sterkte gewenst,en weet dat je je uiterste best gedaan hebt ,hij heeft een pracht leven bij jou gekregen.

Liefs,Inge

Patric A

Sterkte ! Ik weet hoe het voelt je vriendje te moeten missen.

groetjes, Patric

Rust zacht Toto

RicoBella

Heel erg bedankt voor de lieve reacties..ik mis hem vreselijk..:(

Marc1209

Sterkte met het verlies van Kiki..  :'(

Loeky

Kan ik mij goed voorstellen Ricobella. Ik heb hier ook een terminaal parkietje zitten
en hij is net acht, maar zal ook één deze dagen overlijden. :'(

Nogmaals veel sterkte!
Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19

RicoBella

dankjewel Loeky, jij ook veel sterkte met jouw vogeltje! :(

Parkieten-Freak

Ook namens mij veel sterkte met het overlijden van Kiki. Ik ka me heel goed voorstellen dat je heel verdrietig bent. :(


SoesyBee

Heel veel sterkte, namens ons alle hier.
Prachtig dat je zo nog afscheid heb mogen nemen van je vriend!