:cry: Vermist : parkiet omgeving Rotterdam West

Gestart door Smiley, maart 31, 2005, 00:02:56

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Smiley

:cry: Ik ben mijn zoontje kwijt. Fii tjang is een mannetje, hij is violet-blauw en erg tam. Hij kan zijn naam zeggen, veel  Thai woorden praten en eet graag alles wat wij thuis hebben.  Hij is weg gevlogen toen onze gasten  de voordeur slordig laten open. Ik kreeg Fii tjang als mijn cadeautje in de eerste maand die ik in Nederland gekomen ben. Ik mis hem vreselijk, ook zijn kooigenootje Jellie. Woont u in deze omgeving? of heb je wat over deze parkiet gehoord, bel aub 06-49708713 of 06-41505384 Hij is op 28 maart ochtend in de richting RotterdamBlijdorp weg van huis. Hij reageert op zijn naam en toonnoten Do Re Mi Fa Sol.




Hartelijke bedankt voor alle parkietenvrienden

Ingrid

Hoi Smiley,

Vreselijk dat je parkietje is weggevlogen  :( . Ik hoop dat iemand hem heeft gevonden en hem weer terug zal geven.

Sterkte en succes!!

Gr. Ingrid

Jorijn

Hoi smiley

Inderdaad vreselijk dat je parkietje weggevlogen is.....

Je kan in de ledenlijst kijken of er enige mensen uit omgeving rotterdam komen..

En bij elke supermarkt briefjes ophangen, advertenties op internet zetten zodat als de mensen toevallig een vogeltje vinden dat hij weer bij jou terecht komt ;)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Safrena

hoi Smiley

welkom op het forum

Wat verschrikkelijk dat je parkietje is weg gevlogen.

je kan inderdaad zoals jorijn al zei briefjes in de supermarkt en bij de dierenarts ophangen.

hoop dat je je parkietje terug vind

veel sterkte

vele groetjes

Caradow

Ik woon in Vlaardingen, werk in Schiedam, dus redelijk in de buurt. Ik ken ook wel mensen tussen Rotterdam West en hier, die ik zal vragen mij te bellen als ze wat zien. Ik schat de kans klein in, maar ik zal naar hem uitkijken.

Voor jou nog misschien een tip om in de buurt uit te kijken naar mensen met volieres en daar te kijken, misschien dat hij daar op zoek gaat naar gezelschap en eten (maar dat heb je warschijnlijk al gedaan)

Anita & Marisa

Hoi Smiley,

Wat verschrikkelijk dat je parkietje weg gevlogen is  :cry: !
Hopelijk wordt hij gevonden!
Zoals Jorijn zei, hang advertenties e.d. op zodat zoveel mogelijk mensen hiervan weten en ook weten waar ze terecht kunnen!

Heel veel sterkte!

Veel liefs,
Anita en Marisa.

Smiley

Ik heb bij alle winkels in mijn buurt advertentie opgeplakt en ook nog op de parkeetautomaten. Ik weet het helemaal niet of dat kan maar ik heb het wel al gedaan :P Vandaag heb ik bij het park en ook scholen en kerken advertentie ook opgeplakt.  Dank u nog een keer Caradow voor de hulp. Oh nog een ding, als jullie een fout in mijn Nederlands kan corrigeren, vind ik het prima. Ik ben nog niet goed met mijn nieuwe taal, maar nou moet ik veel spreken (toevallig met de mensen over mijn parkietje)

Anita & Marisa

Hoi Smiley,

Heel goed van je, dat je dit allemaal gedaan hebt. We hopen echt heel erg dat je parkietje gevonden wordt (of is)!
En die paar kleine taalfoutjes maken we ons echt niet druk om, als alles maar weer goed komt met je jou en je parkieten  :wink:

Houd je ons op de hoogte?

Heel veel liefs,
Anita en Marisa.

Danielle

Ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt.
Mijn grasparkietje Pino is een tijd geleden ook naar
buiten ontsnapt (er staat een verhaaltje over bij het kopje
\'parkieten-pret\'). Ik heb hem helaas niet meer terug
gevonden, ik hoop dus dat jij meer geluk hebt!
Als je zo\'n goeie band met je vogeltje hebt, is het erg
moeilijk om op zo\'n manier afschijd te moeten nemen.

Veel sterkte ermee!

Tanja

Dat is echt een worst-case scenario, de parkiet die wegvliegt... Ik heb bertus voor de zekerheid aangeleerd om de straat en het huisnummer op te zeggen... Ik hoop dat het zal werken op het moment dat hij ontsnapt. Gelukkig is Bertus bang om door een deur te vliegen, en helemaal als er een donkere gang voorzit... Maar ja, een ongelluk zit in een klein hoekje!

Ik hoop echt dat je de parkiet terugvindt! Hier in Capelle aan den IJssel heb ik niets gezien...

goofy

tanja die van mij zijn precies hetzelfde ik wou met ze naar de badcel gaan moet ik maar door een klein gangetje en dan vlogen ze weer terug de kamer in :lol:
het enige wat ze een beetje kunnen zeggen is hallo..
------------------------------
jammer van je parkietje hopelijk vind iemand hem terug en brengt hij/zij hem weer bij jou  :cry:

mar

zo zag de parkiet er van ons ook uit maar ik ben heel blij voor jou dat je hem terug heb
groetjes mar