Montana casa 90

Gestart door DobbyFloppy, februari 15, 2013, 22:43:11

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

DobbyFloppy

Hoi heeft er iemand ervaringen met de montana casa 90, liefst met foto's erbij
Knuffeltjes van Pucky, Sita, Merel, Eppo, Olaf Cheeky, Frouwkje en Indy

R.I.P Floppy 16-07-12
R.I.P Dobby 17-10-13

EliseAvi

Ik heb wel ervaring met de montana casa 60, die is alleen iets kleiner. Ik vind het zelf een heerlijke kooi, lekker groot voor 4 grasjes (er zouden er zelfs nog 2 bij kunnen). Erg fijn zijn de vele deurtjes (4 'normale' deurtjes, en 2 grote die ook als aanvliegklep gebruikt kunnen worden), het plexieglas onderin tegen de zooi en het puntdakje wat er ook gewoon af kan zodat je een tralie dak hebt.

Ik heb mijn kooi nog niet zo lang geleden gekocht bij een opkoper in Brabant, bij Loon op Zand (zal morgen even uitzoeken hoe die winkel ook al weer heet). Deze koopt showmodellen of kooien die verkeerd geleverd zijn op, waardoor hij ze voor minder kan verkopen. Mijn kooi heb ik voor 75 euro gekocht ipv voor 125.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

DobbyFloppy

Ik heb de grotere nodig bij mij moeten er namelijk 3 valkjes en 2 grasjes in.
Ik zou ook graag foto's zien want de foto's die k tot nu toe gezien heb zie je niet duidelijk waar die deuren precies zitten
Knuffeltjes van Pucky, Sita, Merel, Eppo, Olaf Cheeky, Frouwkje en Indy

R.I.P Floppy 16-07-12
R.I.P Dobby 17-10-13

EliseAvi

Ik ben maandag weer thuis (mijn vriend past nu op de beestjes), dus dan zal ik even wat fotos voor je maken.
Hij mij zitten er aan elke zijkant 2 kleine deuren, aan de achterkant niks en aan de voorkant 2 grote.

DobbyFloppy

Nog even een vraagje.
Welke zouden jullie kiezen, de montana casa 90 of de nota?
In de kooi komen 4 valkjes en 2 grasjes
Knuffeltjes van Pucky, Sita, Merel, Eppo, Olaf Cheeky, Frouwkje en Indy

R.I.P Floppy 16-07-12
R.I.P Dobby 17-10-13