wc rol fun

Gestart door Bonnie en Clyde, februari 12, 2013, 15:28:25

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bonnie en Clyde

Hoe leuk kan een wc rol zijn!

Iris7

Moppie was ook altijd heel dol op wc-rollen, ze liet er ook nooit iets van over!
Groetjes van Lotje en Sjakie!
Welterusten Moppie (22-12-2012).
Slaap zacht Sproet (16-01-2013).
Dag lieve Fluffy (12-03-2013).
Rust zacht Kareltje (20-08-2013).
Doei Pip, Sjakie mist je (04-08-2014).

Vogellied

Leuk om te zien! Die van mij heeft het ook wel op wc rollen ;)

Merel2002

Haha, ziet er lief uit!

hermina

wat een mooie parkiet zeg!

matthijs en rakker

ik heb net een acount en ook sins gisteren een parkiet mijn eerste hij heet rakker ik was even bang dat hij niet ging eten maar gelukkig begon hij vandaag ook te eten.

ik wist niet dat ze wc rollen leuk vonden slikken ze dat niet door?

ik heb rakker nog maar net dus ik ben een beetje voorzichtig hoopelijk krijg ik antwoord

grasParkiet2

Normaal gesproken eten ze het papier niet op. Ze mogen alleen natuurlijk papier dus zonder inkt of kleurstoffen. Een eierdoos is ook heel leuk om te versnipperen.  ;)

matthijs en rakker

Oke bedankt  hij zal snel gaan versnipperen

Samm

Leuke tip! Ga m'n parkiet gelijk een wc rol geven!

Solarstone83

Of je wordt nieuwsgierig en je kruipt er lekker in ;)

2BFielicious

Citaat van: Solarstone83 op augustus 04, 2013, 19:20:29
Of je wordt nieuwsgierig en je kruipt er lekker in ;)

Ik knip de rolletjes altijd open, want ze kunnen er ook vast in komen te zitten. Misschien een tip!  :)

Ilayda.macun

Hallo. Mijn parkiet vindt wc rollen ook leuk maar dan om er met zijn hoofd er in te zitten. Hij maakt het niet kappot maar wel de krant aan de onderkant. Is dit raar?

Samm

Nee ze slopen alles! Echt alles! Als ze de kans krijgen dan pakken die van mij m'n oplader, oordopjes, telefoon, knopjes van de afstandsbediening, luxaflex..

DobbyFloppy

Let wel op met gedrukt papier, in de inkt zitten namelijk giftige stoffen die schadelijk zijn voor je parkiet, blanco papier ken verder geen kwaad. Verder zijn vooralmijn valkjes hier de echte slopers
Knuffeltjes van Pucky, Sita, Merel, Eppo, Olaf Cheeky, Frouwkje en Indy

R.I.P Floppy 16-07-12
R.I.P Dobby 17-10-13