Oeiw En Nu?

Gestart door sasjuh, november 10, 2005, 11:02:08

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

sasjuh

Dusty vloog net door de kamer.. maar hij kent het huis nog niet goed, nu ging het allemaal goed, zat lekker op een nepplant en klom daarin alleen toen ging die weer vliegen en vloog tegen het raam aan en viel op vensterbank  :o nu had ik al vragen gesteld en de reacties waren dat dit allemaal goed kwam als die het huis beter kon.

het ergste vind ik nog dat die achter de kast want die staat in een hoekje of de computer kan, dat kan ik ook niet bedekken..

ik let wel goed op want bleef hele tijd bij hem, en heb ook geen giftige planten staan of van die dingen..

dalijk bezeert die zich ernstig wat dan? en mijn ma is er ook niet echt blij mee want hij kan overal tussen enzo...

hoop dat ik reacties krijg,,, alvast bedankt

groetjes saskia

*knip*
Wil je geen foto bij je berichtje plaatsen?
[span style=\'color:purple\']Zie de forumregels:

http://forum.parkietenweb.nl/Forum-Regels-t326.html
Hier kun je een foto-album aanmaken[/span]: ;)
http://forum.parkietenweb.nl/index.php?act...&module=gallery
Groetjes, Sonja.

divere

Als je je parkietje uit zijn kooi haal moet proberen de gordijn e.d dicht te doen zodat hij niet tegen het glas kan vliegen of in de avond eruit te halen

En je moet zorgen dat hij zich niet kan bezeren in de kamer of klem kan komen te zitten

Het zijn net klein kinderen de hele tijd op onderzoek :D


Sonja

Hoi Saskia,

Het is heel goed van je, dat je er steeds bij bent gebleven, toen je je parkietje rond liet vliegen.
Verder kun je het beste (zoals divere al schreef) de gordijnen of vitrage dicht doen, en iedere dag een stukje verder openschuiven, zodat je parkietje geleidelijk de grens van de kamer leert kennen.
Gelukkig leren ze heel snel hoor, let maar eens op. ;)
En je zou met een plankje o.i.d. eventueel de hoge kast af kunnen dekken, zodat hij daar in ieder geval nooit achter kan komen te vallen.

Veel plezier met je parkietje! ;)

Groetjes, Sonja.


sasjuh

bedankt voor de reacties..

:D