Filmpjes van de parkietjes!

Gestart door missie_go, februari 01, 2013, 12:02:36

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

missie_go

Aangezien ik nergens een topic zag met filmpjes (mocht ie er wel zijn, sorry!) dacht ik, laat ik er een maken! ;D

Dit is Kiwi, 6 jaar oud ongeveer en zegt oa:
Hallo, lekker, whiskey, alles goed?, kusje(koe) en haiii. Verder ontelbare fluitgeluidjes die hij allemaal van m'n vader heeft geleerd, haha. Op dit filmpje zit ie op mijn schouder gezellig te kletsen in mijn oor.  :D
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=R951WSTe7mw

Iris7

Haha, echt heel leuk om te zien!
Groetjes van Lotje en Sjakie!
Welterusten Moppie (22-12-2012).
Slaap zacht Sproet (16-01-2013).
Dag lieve Fluffy (12-03-2013).
Rust zacht Kareltje (20-08-2013).
Doei Pip, Sjakie mist je (04-08-2014).

christaw89


Loeky

Fantastisch, mijn parkieten (4 stuks) waren er helemaal stil van ;)!
Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19

Bonnie en Clyde


christaw89

hihi mijn parkiet besloot, nadat hij dat hoorde, dat vandaag de dag is dat hij ging praten.
zit nu de hele tijd al keesie en poepie te zeggen omdat ik hem zo noem hihi
dus thanks voor dat zetje wat keesie blijkbaar nodig had :D

Cynthiaa-91

Heel leuk! Jammer dat mijn parkietjes niet zo veel fluiten of praten! Erg leuk om te zien.

Bonnie en Clyde


Bonnie en Clyde

Mijn nieuwelingen Bonnie en Clyde deden het ook maar zelfs nog met een extraatje:
http://www.youtube.com/watch?v=RICiCC8FUbo&feature=youtu.be

Zo leuk!

inge

Echt leuk, volgens mij zijn het lekkere hondenbrokken :D

Bonnie en Clyde

Het was een drinkbak. De honden hebben wel een portie eivoer opgegeten (halve kilo) :(:)

Bonnie en Clyde


*wendy*

Leuke filmpjes, Mireille. Let wel op met het drinkwater van de hond: hier zitten ongetwijfeld veel bacteriën in..

Zijn Bonnie en Clyde twee mannen of denk je een man en een pop te hebben? Heb je de neusdoppen hier op het forum al eens laten zien?

Bonnie en Clyde

Dit is Clyde

Bonnie is zeker man. Maar over Clyde heerst er twijfel. Het water was vers en de bak was uitgewassen hoor.

Wat denken jullie van het geslacht?

inge


Bonnie en Clyde

In de winkel zeiden ze pop. Maar ik denk eerder ook man

*wendy*

Ik dacht het al op het filmpje te zien, maar je hebt 2 mooie kereltjes hoor ;)

Bonnie en Clyde

Wat gebeurt er eigenlijk als je na aankoop het verkeerde geslacht kocht. Voor het geval je wil kweken? Bvb

*wendy*

Een dierenwinkel geeft meestal wel aan dat je mag 'ruilen' als je niet tevreden bent..

Als je wilt kweken, ben ik van mening dat je zelf al moet kunnen zien of je met mannen of poppen van doen hebt; dan ben je ook niet afhankelijk van de gebrekkige kennis van dierenwinkelmedewerkers. Betreft het een twijfelgeval, dan zal je dus afwachten tot het geslacht zeker is (als het geslacht bepalend is) of voor een ander parkietje gaan, lijkt mij dan.

Bonnie en Clyde

het geslacht is, heb ik maar duidelijk aan 8 maand à een jaar. Dan pas zijn de neusdoppen het duidelijkst, heb ik me laten vertellen hé :-\