Kweker valkparkiet gezocht

Gestart door DobbyFloppy, januari 31, 2013, 10:55:21

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

DobbyFloppy

Hallo ik ben op zoek naar een valkparkiet kweker hier in de omgeving van Friesland, het lirfst in de buurt van Heerenveen en of joure. En anders kweker die eventueel valkparkietje ook thuis ken brengen.

Ik zoek een valkparkietje voor mijn 2 jarige lutino man valkparkiet. Kleur maakt me niet zo heel veel uit.
Knuffeltjes van Pucky, Sita, Merel, Eppo, Olaf Cheeky, Frouwkje en Indy

R.I.P Floppy 16-07-12
R.I.P Dobby 17-10-13


DobbyFloppy

Ja heb ik al gezien. Deels klopt de links niet, of zijn gestopt. Vandaar dat ik hier een topicje heb aangemaakt
Knuffeltjes van Pucky, Sita, Merel, Eppo, Olaf Cheeky, Frouwkje en Indy

R.I.P Floppy 16-07-12
R.I.P Dobby 17-10-13

DobbyFloppy

Heb er al wel paar benaderd maar nog geen reactie van, heb er wel eentje in Leeuwarden gezien wat misschien een mogelijkheid is, maar was ook benieuwd of er nog paar dichter in de buurt zatrn
Knuffeltjes van Pucky, Sita, Merel, Eppo, Olaf Cheeky, Frouwkje en Indy

R.I.P Floppy 16-07-12
R.I.P Dobby 17-10-13

*wendy*

Oh, ja dat schiet niet op. Ik zal even gaan nadenken of er ik er nog eentje weet!

DobbyFloppy

Heb er 1 in Nijetrijne gezien, krijg alleen geen reactie terug via email
Knuffeltjes van Pucky, Sita, Merel, Eppo, Olaf Cheeky, Frouwkje en Indy

R.I.P Floppy 16-07-12
R.I.P Dobby 17-10-13

*wendy*

Hmmz dat schiet niet op..

Misschien contact opnemen met een kweker iets meer uit de richting? Vaak hebben kwekers onderling wel contact, dus wellicht kan een andere kweker je door verwijzen naar een kweker in de buurt?

Succes!

DobbyFloppy

Zag er ook nog een uit Leeuwarden, als dat niks uithaalt misschien een oproepje plaatsen. Heb verder nog wel op een andere site iets in oldeholtpade gezien... http://mobiel.vogelmarktplaats.nl/add_detail.asp?ber_id=382924&rub=12
Knuffeltjes van Pucky, Sita, Merel, Eppo, Olaf Cheeky, Frouwkje en Indy

R.I.P Floppy 16-07-12
R.I.P Dobby 17-10-13

DobbyFloppy

Heb een paar emails gestuurd, ook naar die van de links, maar tot nog toe helaas geen reactie. Hopelijk weet iemand nog een kweker voor mij in de buurt eventueel misschien in de buurt van Drachten of Leeuwarden, of iets in de buurt van jour/heerenveen.
Valkparkiet komt er voor zover ik momenteel weet ergens rond april.
Knuffeltjes van Pucky, Sita, Merel, Eppo, Olaf Cheeky, Frouwkje en Indy

R.I.P Floppy 16-07-12
R.I.P Dobby 17-10-13

DobbyFloppy

Knuffeltjes van Pucky, Sita, Merel, Eppo, Olaf Cheeky, Frouwkje en Indy

R.I.P Floppy 16-07-12
R.I.P Dobby 17-10-13