Problemen levering Harrissons (pellets)

Gestart door Duffy, januari 28, 2013, 17:51:36

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Duffy

Hoi,

Volgens mijn dierenarts zijn er problemen in het distributiecentrum in Meppel, waardoor hyet Harrisson voer niet geleverd kan worden.

Weten jullie er misschien meer van en vooral: wat zijn de alternatieven? Ik betaal nu 18 euro voor een kleine zak...

Groetjes!

karin v h

Ik bestel bij Avonturia ennheb net 2 weken geleden daar een grote zak gekocht.
Misschien als je krap komt te zitten om daar te bestellen (boven €50,00 gratis verzending), je kunt het in de diepvries heel lang bewaren.
Je kunt hun ook eens mailen met de vraag of zij problemen hebben of verwachten?
Ik heb tijdelijk Zupreem geprobeerd -nooit meer!.

Petr@

Ik had even een vraagje. Ik ging vandaag naar de dierenpraktijk om een zak Harrinson tehalen. En daar stond een zak waar op stond best before March. Nu mocht ik die zak gratis meenemen, nu heb ik de pellets gelijk in de diepvries gedaan.
Maar zou ik er wel goed aan hebben gedaan omdat we al in maart zitten.


Groetjes Petra
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

*wendy*

Toevallig was hier laatst wat over op tv wat 'mensenvoedsel' aangaat: veel mensen schijnen het eten dus weg te gooien als de "ten minste houdbaar tot" datum verstreken is, terwijl de producten dan vaak nog prima zijn!

Zo'n houdbaarheidsdatum is altijd een richtlijn. Het betekent niet dat het daarna niet meer goed is, maar meer dat je het daarna goed in de gaten moet houden. Dit is vooral eigenbescherming van de producent.

Zeker in de vriezer blijft het nog wel een poosje goed (maand of 3 is het meestal met 'mensenproducten'). Je moet het dus wel in de gaten houden, maar in principe is het nog gewoon te gebruiken ;-)

Een goede keus dus en een mooie actie zo!

Petr@

Ja ik doe er 2 1/2 maand mee. Toen ik binnen kwam zag ik er 50% korting op staan en bij de balie zei ze neem maar mee. Dat schilt deze keer 52 euro.
Ik heb vandaag dus een goede dag uit gekozen.
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

*wendy*

Zo, dat scheelt een hoop geld! Ik denk dat je het dan gewoon op kunt gebruiken hoor!

Wel gewoon elke dag even checken of het nog goed eruit ziet en ruikt, dan moet het volgens mij geen probleem zijn.

Loeky

Hallo, :)

Ik heb hier nog een zak staan die ik niet gebruik. Mijn parkiet was en is nog steeds ziek, maar ik heb hem niet overgezet op pellets.
Dus als iemand het zakje wil overnemen? Het is 454 gram in ruil voor iets voor mijn parkieten of cavia's. Ik heb geen idee hoeveel zo'n zak kost?!
Ik woon in de provincie Utrecht. Stuur mij even een pbtje als je interesse hebt. 8)

Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19

DobbyFloppy

#7
Hoi ik heb zelf bij een tuincentrum op de dierenafdeling gewerkt en wou even ingaan op het onderwerp houdbaarheids datum.
Die datums die er op staan kloppen niet, dat is alleen zo omdat ze verplicht zijn een houdbaarheidsdatum erop te zetten, terwijl het meeste voer nog een jaar houdbaar is na de houdbaarheidsdatum op de zak. Uiteraard geldt dit niet voor alle soorten voer. maar wel met een aantal soorten diervoer. Waaronder dus sowieso katten- en hondenvoer.
Dus laat je in de eerste instantie niet gelijk afleiden door de datum die erop staat ;)

@ Loeky wat voor soort voer heb je nog in de aanbieding? ;) misschien kan ik het overnemen, heb alleen zelf geen vervoer dus dan zou evt versturen een optie kunnen zijn

(Misschien eens spellingscontrole testen? ;) )
Knuffeltjes van Pucky, Sita, Merel, Eppo, Olaf Cheeky, Frouwkje en Indy

R.I.P Floppy 16-07-12
R.I.P Dobby 17-10-13