Ziggy heeft iets aan zijn snavel??

Gestart door AngeliqueZoe, januari 18, 2013, 15:25:51

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

AngeliqueZoe

Hallo,

Mijn pietje Ziggy heeft iets raars aan zijn snavel.
Ik zal eerst is uitleggen wie Ziggy is.

Ziggy heb ik sinds ze ongeveer 6 maanden was, ze is wat groter dan me andere pietjes.
Maar ze is altijd leuk om naar te kijken.
Ze is een echte acrobaat ondersteboven hangen, ondersteboven spelen haha.

Maar.. ik loop al een hele tijd met haar bij de DA.
Heel lang wist ik niet wat er was tot ik naar een vogel kennende Da ging. Die zei dat ze vetbulten had.
3 zelfs.

Ik ben overgegaan op ander voer, probeer ze wat vaker uit de kooi te laten ( ze gaan wanneer ze zelf willen kooi staat open behalve als ik slaap.

Nu is ze ongeveer 3 jaar en ik ben al vaak op en neer gereden met mijn moeder naar vlaardingen waar de Da zit.
Ik ga niet zo snel meer naar de Da omdat ik vaak hetzelfde te horen krijg.

Er is nou ook niet echt iets mis tot eergisteren toen ik een soort velletje aan haar snavel zag hangen.
Precies boven het snaveltje.

Vanmorgen schrok ik erg want nu zit haar hele koppie onder het bloed.
Ik ga zo eerst de DA bellen kijken wat hun vinden maar de arts die ik nodig heb ik er niet op vrijdag of in het weekend.
dus moet ik sowieso wachten tot maandag om naar de DA te gaan vandaar dat ik even om jullie hulp vraag misschien weten jullie iets meer.

Ik heb geprobeerd een foto te maken maar ze is niet hand tam en ze bewegen veel dus dat was nogal moeilijk.

Alvast bedankt.


Wouter

De foto is helemaal niks uit op te maken. Het klinkt gewoon als een wondje. Als een wondje niet meer bloedt hoeft er verder geen actie ondernomen te worden.

AngeliqueZoe

#2
Hallo, nog heel erg bedankt voor de reactie ! het is vanzelf schoon geworden en is nu aan het helen had toch even de DA gebeld die zei hetzelfde.
En hier kan een slotje op.

Gelukkig dat het goed is gekomen. *Slotje*