Alternatief Voor Teflon

Gestart door helma, november 08, 2005, 17:31:14

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Parkieten-Freak

Heb je de pan betaald? Heb je een schriftelijke bevestiging van je bestelling gekregen?



ilka

De pan is wel betaald ja, via een eenmalige automatische incasso. Of mijn broer een bevestiging heeft gekregen weet ik eigenlijk niet.

Mars

Ow, dat is ontzettend balen!
Kan hij het geld misschien nog via de bank terugvorderen?

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

ilka

Nee, dat kan niet bij eenmalige incasso :( Dus ik hoop dat ze binnenkort toch nog eens terugmailen...

Parkieten-Freak

Ik heb Ilka een pb gestuurd, en wil kijken of ik iets kan doen.


Milo-Pixel

Ik hoop dat het lukt, het is behoorlijk balen dit! Je betaald ergens voor en vertrouwd erop dat een product toegezonden wordt, en dit gebeurd gewoon niet.. Heel vervelend voor je Ilka!

ilka

Hey!

Ik heb net even met mijn broer gesproken en het blijkt dat de rekening toch niet betaald is. Gelukkig maar! :)Alleen is er dus helemaal niet meer gereageerd door Braet na het verzenden van de orderbevestiging. Ik hoop dat het toch nog opgelost kan worden, want ik zou toch wel graag een parkietveilige pan willen hebben...

Groetjes
Ilka

Mo

Hoi,

Vaak is het zo dat als je iets via een internetsite koopt, ze je pas de goederen toesturen nadat ze de betaling hebben ontvangen. Dus het kan heel goed zijn dat als jullie na de orde bevesteging nog niet betaald hebben dat dat de reden is dat jullie het product nog niet hebben ontvangen. Met andere woorden eerst betalen dan pas krijgen.

Groetjes Mo

Parkieten-Freak

Zaak is min of meer opgelost. Pan is niet geleverd maar er is ook niets betaald.
Dit topic krijgt een slotje.


Sanne

Aangezien er nog geen slotje op zit...

Scanpan pannen bevatten ook geen teflon. Ik gebruik ze zelf en ze zijn erg fijn :)

http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=11639.0