Niet echt een mededeling, maar een wens

Gestart door Smeetjuh1990, december 30, 2012, 22:18:21

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Smeetjuh1990

Ik wil jullie bedanken voor alle eerdere adviezen die ik heb gekregen, voor de verdrietige verhalen, maar ook zeker de gezelligere verhalen! Dankzij dit forum leer ik zelf ook weer wat bij voor de zorg van mijn vogels en kan ik hier ook weer mijn ei een beetje in kwijt. Voor mij brengen mijn parkieten erg veel gezelligheid en vrolijkheid, zeker in tijden dat ik er doorheen heb gezeten. Ik hoop dan ook dat ik nog lang van deze gezelligheid mag genieten en ik denk dat veel mede forum leden dit gevoel met mij delen  :).

Dat 2013 maar een heel erg fijn, gezellig jaar mag worden met onze gekke vriendjes, maar natuurlijk ook met de mensen die we lief hebben.

Heel erg bedankt allemaal, en alvast een fijn oud en nieuw  ;)

Parkieten-Freak

Bedankt voor je leuke berichtje Smeetjuh!  :)
Uiteraard wens ik jou en je gevleugelde vriendjes ook al het beste voor 2013. Fijne jaarwisseling!  ;)


Kleintjes

Ik ben 't er helemaal mee eens :D

Ook vanuit hier: De beste wensen voor 2013 aan allen  ;D
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

inge

Sluit mij aan bij de vorige ;)namens ons ook aan iedereen een mooi 2013 gewenst.

Bonnie en Clyde

Een heel goed gevleugeld 2013:-):-):-):-)