Ian Bloed!

Gestart door joey, november 11, 2005, 09:36:56

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

joey

hallo
Toen ik vanmorgen onder kwam en de deken van de kooi af haalde
schrok ik best wel,overal lag bloed.Toen ik ging kijken wie van de 2 aan het bloeden was zag ik dat ian onder aan zijn vleugel bloed had.En dikke druppels heeft ze verloren.Wat moet ik nu doen ik krijg haar niet gevangen ze is erg vlug en ze bijt heftig in je vingers.Ik moet wel zeggen ze eet gewoon en speelt met alles ze is gewoon als voorheen ook.
Ik heb nieuw speelgoed in de kooi met houtblokjes en draad,een soort slinger voor te spelen.Zou ze zich daar niet aan gestoten hebben of zo!!!.
Ik weet het ook niet

                                     HELP MIJ :(


Sylvia Joey en Ian

esther

Hoi Sylvia.

Waarschijnlijk is je parkietje ergens van geschrokken en tijdens het fladderen door de kooi ergens tegen aan gekomen.

Kippie heeft dat ook eens gehad en overal zat bloed (zelfs aan de muur)
ik was ook gelijk in paniek, maar ik kwam erachter dat ze tijdens het fladderen met haar vleugel op een tak was gekomen en er toen een bloedpen was geknapt.
Kippie was verder gelukkig helemaal in orde.

Misschien is er zoiets gebeurd,
Probeer rustig te kijken of je een wondje ziet zitten.


Groetjes Esther

joey

Dank je wel, :D ik zal voortaan proberen rustig te blijven je ziet inderdaad dat het aan de bloedpen is.Dus moet ik maar alles zo laten als het nu is :huh:.
Maar aan de andere vleugel zie je ook die bloedpen heel goed zitten dat heeft Joey niet hoe kan dat!. :mellow:
Ik hoop dat het straks allemaal wat betre gaat,zielig voor haar.maar ik denk dat ik er meer last van heb dan haar :D
bedankt dat je zo vlug gereageerd hebt


                              gr sylvia joey en Ian :D

esther

Meestal verdwijnt een bloedpen vanzelf, alleen als de parkiet er veel last van heeft moet deze door de dierenarts worden verwijderd.

Ik heb 4 parkietjes en alleen Kippie heeft af en toe een bloedpen, de rest niet. Dus de ene parkiet heeft het wel en de ander niet.

Gelukkig dat met ian alles verder goed gaat, het is inderdaad altijd even schrikken.
Groetjes Esther