wat heeft mijn grasparkiet? een hersenschudding??

Gestart door Sackboy, november 25, 2012, 11:48:13

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Sackboy

charox heeft gelijk dit is inderdaad een goede oplossing en als ik mijn ouders nogmaals confronteer met de vogel en de prijs en zeg dat ik zelf nog een bijdrage erbij doe hebben we misschien een deal.


hermina

#22
Ik vind het gewoon zielig voor het beestje dat als je niet genoeg geld hebt het beestje niet geholpen kan worden.

En daarom kun je altijd bellen, raad vragen en je probleem voorleggen.

Sackboy

en ik vind het gewoon zielig waar jij je mee bemoeid, ik ben naar de dierenarts geweest en wees gerust ik heb genoeg geld., meer moet jij niet weten denk ik !!
met vriendelijke groeten
Emiel

Ayarea

#24
Citaat van: Sackboy op november 27, 2012, 08:09:24
en ik vind het gewoon zielig waar jij je mee bemoeid, ik ben naar de dierenarts geweest en wees gerust ik heb genoeg geld., meer moet jij niet weten denk ik !!
met vriendelijke groeten
Emiel

Mensen dachten dat, omdat je dat zo aangaf je geen geld zou hebben voor de parkiet. En dan is het normaal dat mensen reageren met dat je beter geen vogeltje kunt houden en dat het zielig is. In ieder geval fijn dat je naar de dierenarts bent geweest, wat bleek hij/ zij nu uiteindelijk te hebben? :)

(Was tegen hermina bedoeld)

Parkieten-Freak



hermina

#26
Sackboy had je het nou tegen mij?
Ik had het niet over jou maar over de artsen.
Ik vind dat dieren in nood gratis geholpen moeten worden, of voor ofzo minder dan 10,00 snap je?

Goed, dan is dat misverstand bij deze rechtgezet en kunnen we terug ontopic.  ;)Gr .sara
(En als bonus: Maakt meteen duidelijk waarom 't zo belangrijk is dat men duidelijk moet zijn)