Hobby kweker in Gelderland van valkparkieten?

Gestart door daphne., november 21, 2012, 16:48:05

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

daphne.

Hee Allemaal, ik ben nieuw op dit forum dus ik ben alles nog een beetje aan het inspecteren.

Ik heb een vraagje, ik wil in januari ongeveer een valkparkietje in huis nemen maar ik heb geen idee waar ik zon beestje kan halen. Ik heb al bij verschillende sites gelezen dat het beter is om van een hobby kweker over te nemen dus vandaar. ik woon in gelderland dus ik ben op zoek naar een kweker in de buurt.
Ik wil wel een jong dus het moet een binnen volière zijn en via google ofzo kom ik ook niet ver.

Bedankt alvast !!!!
Groetjes Daphne.

Kleintjes

Ik zou wachten tot 't voorjaar, dan wordt er namelijk weer pas weer gekweekt. In de winter zijn zo goed als geen nesten.
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Dirk92

Citaat van: Kleintjes op november 21, 2012, 20:29:59
Ik zou wachten tot 't voorjaar, dan wordt er namelijk weer pas weer gekweekt. In de winter zijn zo goed als geen nesten.

Ken er genoeg die nu door kweken, maar neem een kijkje op Www.grasparkiet-online.nl zijn veel kwekers die er staan
Kleine Gijsje en Jip

Parkieten-Freak

Citaat van: Dirk92 op november 21, 2012, 22:37:18
Ken er genoeg die nu door kweken, maar neem een kijkje op Www.grasparkiet-online.nl zijn veel kwekers die er staan

Daphne wil graag een valkparkiet, geen grasparkiet.
www.valkparkiet.com



daphne.

ja inderdaad ik ben op zoek naar een valkje. Ik heb gehoord dat als ze binnen zitten het hele jaar door nesten krijgen en ik wil het het liefst in januari anders moet ik zolang wachten haha. :P
weet echt niemand een adresje site of iets? zou er toch wel moeten zijn lijkt mij. ik ben echt al een paar weken opzoek..
Bedankt voor het meedenken, als jullie nog iets vinden ofzo wil ik het graag weten  ;)

Dirk92

Citaat van: Parkieten-Freak op november 21, 2012, 23:39:57
Daphne wil graag een valkparkiet, geen grasparkiet.
www.valkparkiet.com

Zitten kwekers tussen die ook valkjes hebben. Neem eerst een kijkje voordat je reageerd. Aan het webadres is niet alles te zien he.
Kleine Gijsje en Jip

Parkieten-Freak

#6
Citaat van: Dirk92 op november 22, 2012, 08:40:07
Zitten kwekers tussen die ook valkjes hebben. Neem eerst een kijkje voordat je reageerd. Aan het webadres is niet alles te zien he.

Doe niet zo dom, ik ken GO.
Een valkparkietenforum lijkt mij gewoon een logischer eerste keuze.



daphne.

#7
Dit is parkieten-freak dus valkparkieten vallen daar ook onder..
Ik heb misschien al iets gevonden maarja dan het volgende probleem > NAAM!
hahah Bedankt allemaal voor de tips enz.

gr.

De meeste leden hebben (voornamelijk) grasparkieten. Beetje beleefder mag wel.

lovesbudgies

Parkieten-Freak is net als Grasparkiet-Online een grasparkietenforum, daar vallen dus geen valkparkieten onder.
Sommige leden hebben ze wel, maar voor informatie en kwekers kun je het beste een valkparkietenforum benaderen.

Veel plezier met je valkparkietje en veel succes met een naam bedenken!