Lid van de Maand November

Gestart door Wouter, november 06, 2012, 00:04:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wouter

Hallo allemaal,

Het is inmiddels al weer een hele tijd terug dat we voor het laatst de titel "Lid van de Maand" hebben uitgedeeld. Volgens mij was de laatste in januari 2010. Hier komt vandaag verandering in! Ik kan jullie mededelen dat we vandaag opnieuw de titel uit mogen delen, en wel aan:

RicoBella

Zij werd een maand terug opgebeld door haar tante, die een parkietje uit de klauwen van haar kat had gered. De parkiet had geen zichtbaar letsel, maar wel erg last van schurft. Zo erg zelfs, dat de snavel ernstig aangetast is. Het arme beestje zag er niet uit! RicoBella heeft geen moment getwijfeld en zich meteen ontfermt over het parkietje. Het parkietje werd meteen behandeld tegen de schurftmijt en kon bovendien genieten van extra aandacht, liefde en rust. Voor het hele verhaal: zie dit topic.

Nu, een maand later, is RicoBella nog steeds hard bezig met de zorg voor het parkietje en het resultaat is te zien! Het parkietje is nog niet waar het zijn moet, maar hij is duidelijk opgeknapt. RicoBella heeft zich zo hard ingezet om het leven van dit beestje te redden en het daarbij een stuk aangenamer te maken, dat kunnen wij natuurlijk niet negeren.

RicoBella, we vinden het fantastisch dat je je zo hard inzet voor dit parkietje, dat we je graag willen belonen met de titel "Lid van de Maand"! Die heb je verdiend!

Maar daar blijft het niet bij! Naast dat we het geweldig vinden hoe je je inzet voor het parkietje, zien we ook dat je een flinke expertise in huis hebt. Je weet waar je het over hebt en je weet hoe je een parkietje moet verzorgen, maar je bent niet bang om om hulp te vragen. Je bent een geweldige aanvulling op het forum, vandaar dat we je vandaag niet alleen benoemen tot "Lid van de Maand", maar vanaf vandaag ben jij ook officieel een expert!

Namens het hele team van Parkieten-Freak & Donkey Online: Gefeliciteerd en keep up the good work! Je hebt het verdiend!

Parkieten-Freak

Van harte gefeliciteerd RicoBella met deze twee eretitels, je hebt het echt verdient! :)
Ik vind het geweldig dat jij je over dit vogeltje ontfermt hebt!
Namens alle parkietenliefhebbers: bedankt!  ;D


inge

Namens mij ook van harte gefeliciteerd :)

Kleintjes

Gevleugeleciteerd met je welverdiende titels :D

Bravo en veel geluk met je vriendjes :D
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

RicoBella

jeetje zeg! wat ontzettend leuk en bedankt!  :D Sorry dat ik het nu pas zie! Ik had het helemaal niet door! Ik heb een drukke baan dus bij periodes zit ik veel op het forum, en tussen de bedrijven door probeer ik af en toe wat op de hoogte te blijven maar dat is erg lastig. Ik vind het daarom ontzettend leuk en lief dat jullie mij deze erkenning geven! Mijn dank gaat ook uit naar jullie, want hier heb ik eigenlijk alles geleerd, en vanuit hier ben ik mezelf gaan inlezen en informeren. Mijn liefde voor vogeltjes groeit nog met de dag, en ik probeer het ook aan iedereen door te geven. (zo erg, dat ik wel eens heb overwogen om mij om te scholen en vogelarts te worden, haha, maar dat is denk ik een verre droom ;D) In elk geval, bedankt voor alles! en natuurlijk houd ik jullie op de hoogte van Lucky  ;)

Liefs, RicoBella

ParkietHaarlem

Dik verdiend en euk initifatief. Gefeliciteerd!  ;D