Speciaal belletje

Gestart door inge, oktober 18, 2012, 12:11:12

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

inge

Hallo iedereen,

Ben op zoek naar belletjes voor mijn grasparkieten.
Zo eentje dat bekleed is met plastic erond dat ze niet bij het belletje zelf kunnen.

Weet iemand waar je ze online kunt bestellen? Hier hebben ze in de buurt alleen voor grotere vogels :(


Alvast bedankt!

jolandacarlo

ik heb mijn belletje gekocht in een dierenwinkel.
En het ligt dan bij de poezen -speeltjes.
Misschien is er bij je in de buurt een dierenwinkel die ze ook verkopen.
Succes en alvast veel speelplezier want mijn parkiet is er dol op.
groetjes Jolanda

inge

Dankjewel Jolanda ;)

Dat is ook een optie,maar denk dat ik het verkeerd beschreven heb welk belletje ik echt wil :-[

Je kan ze kopen voor papegaaien ook, binnenin zit een bel maar het omhulsel zelf heeft ook de vorm van een bel maar in plastic.
Zo kunnen ze niet aan het belletje binnenin dat kan roesten .

Ik heb het eens gezien hier van iemand op de site maar weet het helaas niet meer.

Sonja

Heb je misschien een foto van wat je bedoelt, al is het dan misschien de grote versie voor papegaaien, dan is het denk ik toch wat duidelijker om welk soort speeltje het gaat. :)

Sonja

@Inge: ik denk dat ik weet wat je bedoelt, is het dit speeltje:
http://www.bigpet.nl/happy-pet-bel-vogelspeelgoed-small-27x9x8-cm.html

Als ik het goed heb is dit de kleinste uitvoering, hopelijk heb je hier iets aan?

inge

Bedankt Sonja deze bedoel ik !

Maar zie dat dit volgens de site de kleinste is, en deze is dan wel te groot denk ik he voor grasparkietjes?

Hartelijk dank!!

Sonja

@Inge: Het lijkt inderdaad wel aan de grote kant, misschien kun je de firma eens mailen en vragen of ze ze nog kleiner hebben, of -eventueel- kunnen bestellen.
Al vrees ik er een beetje voor, want als dit al de kleine versie is dan vraag ik me af hoe de grote eruit ziet. ;)
Maar proberen kan altijd, nietwaar. :)

inge

@ Sonja ,bedankt ga eens proberen een mailtje te sturen ,laat iets weten indien ik mailtje terug gekregen heb!