3e grasparkiet erbij??

Gestart door Kirsten-puk, september 25, 2012, 18:44:26

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kirsten-puk

Hoi parkieten freaks,
Ik vraag me af of ik er een 3e parkietje bij zal halen?
Kan ik mijn nieuwe parkiet dan nog wel tam maken?

Alvast bedankt!
Gr kirsten-puk

Sonja

Hallo Kirsten,

Je kunt het beste een even aantal parkietjes hebben, anders is er altijd eentje "alleen".

Als ik je een tip mag geven: probeer niet meteen voor alles wat er in je opkomt een topic te openen, want er is op een heleboel dingen eenvoudig een antwoord te vinden met de zoekfunctie van het forum.
Zo ook op deze vraag. ;)

Groetjes
Sonja

Sonja

Ik begrijp het niet helemaal trouwens.
In dit topic schrijf je dat je vandaag een nieuwe parkiet krijgt:
http://forum.parkietenweb.nl/index.php/topic,28917.msg162413/topicseen.html#msg162413

Had je al 1 parkiet en nu dus 2?
En je wilt er nu al meteen nog eentje bij...

Het lijkt mij verstandig om eerst eens te kijken hoe het gaat met deze parkietjes, en verder zou ik eerst nog veel meer informatie vergaren voordat je begint aan nog meer parkietjes... ;)

Groetjes
Sonja

Kirsten-puk

Ik heb al een jaar 2 mannetjes,
En wil nu er een derde mannetje bij
Gr kirsten

Sonja

Maar je schrijft in het genoemde topic (uit de link in mijn vorige berichtje) dat je vandaag een nieuw parkietje krijgt. ???

Heb je dit parkietje dan inmiddels al, of nog niet?
Het kan aan mij liggen hoor, maar ik kan het niet goed volgen.....

savannahvk

3 parkieten samen gaat niet altijd goed, met een even getal vrijwel altijd, anders is er 1tje altijd buitengesloten.... maar zoals Sonja zonet zei... je hebt vandaag al eerder een topic geopend dat je een nieuwe parkiet hebt en nu zeg je dat je ze beide al een jaar hebt?

Kirsten-puk

Ik bedoel dus dat ik al een jaar twee parkieten heb en dat ik er vandaag mischien een derde bijkrijg
Inmiddels had ik beslotendat ik het deed dus heb ik er nu drie!!
Maar ik heb nog geen naam??
Het is een lutino popje

Sonja

Ik vraag me af waarom je dan hier om advies komt vragen, of het verstandig is er een 3e grasparkietje bij te nemen, als je toch je besluit al genomen had.... ::)

savannahvk

En vooral omdat je dit topic pas opende nadat je zei dat je een nieuw parkietje hebt en nog een naam zoekt  ???

Lilloontje

Oeps, ik had dit topic nog niet gezien..Ik had op de andere al antwoord gegeven. Maar ik beaam het, liever een even aantal dan een oneven aantal.

Ik begin het nu ook niet meer te volgen..blondt denk ik.. :-X

Parkieten-Freak

Dit topic wordt gesloten.
Een drietal topics over nagenoeg hetzelfde onderwerp zijn er twee teveel. Daarnaast lijkt de opgegeven informatie door TS niet te kloppen.

Verzoek aan TS om in het vervolg vragen duidelijk en helder te formuleren!