Nieuwe expert!

Gestart door Wouter, september 13, 2012, 20:12:01

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wouter

Dames en heren,

Expert word je niet zomaar. Als expert heb je natuurlijk heel wat kennis paraat over parkieten, maar ook ben je als expert altijd bereid om te helpen. Ons expert-team is een team dat voor je klaarstaat, een team dat beleefd en rustig is en op de juiste manier weet te reageren, en uiteraard heeft ons expert-team het beste voor met je parkietje. De leden die tot deze groep horen zijn de leden die met je meedenken en proberen de problemen van jouw parkiet samen met jou op te lossen.

Wij zijn erg dankbaar voor de leden die zich inzetten om anderen te helpen en dit op een juiste manier doen, vandaar dat we ze graag belonen met de titel "expert"! Vandaag willen wij het volgende lid graag in het zonnetje zetten:

*wendy*

Wendy, jij voldoet aan alles wat hierboven is beschreven en daar zijn we je erg dankbaar voor. Bovendien is ons niet onopgemerkt gebleven dat jij flink wat kennis paraat hebt over parkieten. Vandaar dat jij jezelf vanaf nu officieel een expert mag noemen!

Namens het hele team van Parkieten-Freak en Donkey Online!
Bedankt voor je inzet en gefeliciteerd met je nieuwe titel!

Sara

Wat een leuk nieuws!
Ik herinner me nu weer precies hoe blij ik was toen ik het topic met dit nieuws kreeg.  :D
Super dat je je zo inzet Wendy, veel plezier nog met deze mooie titel.

Vele groetjes,

Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Kleintjes

Gefeliciteerd met je welverdiende titel Wendy!
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Parkieten-Freak

Fantastisch Wendy en wat ongelofelijk fijn dat jij je zo inzet voor dit forum! Bedankt daarvoor en uiteraard ook mijn welgemeende feleicitaties met je expert-titel!  ;D


Sonja

Hoi Wendy,

Het verbaast me niet dat jij deze mooie titel hebt gekregen.
Je hebt hem dan ook dik verdiend, met al je inzet en goede raadgevingen aan alle parkietenfreaks onder ons. :)

Van harte gefeliciteerd!! :)

Groetjes
Sonja

jwsnekkers

Wendy,

Gefeliciteerd met je titel.

Groeten,
Sander

*wendy*

Dit had ik niet zien aankomen! Ik ben blij dat mijn manier van schrijven op prijs gesteld wordt.

Bedankt allemaal! ;D

inge

Namens mij ook van harte gefeliciteerd :)

Loeky

Helemaal verdiend van harte Wendy! :)
Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19

Strid8

Kijk... van zo'n expert wil ik graag advies ontvangen!! Gefeliciteerd!!!