Hoe doe je mee aan de wedstrijd van de hall of fame?

Gestart door Pino, september 10, 2012, 20:16:13

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pino

ja ik zat te kijken bij the hall of fame en ik vind het wel leuk om daaraan mee te doen..
wie weet misschien hoe dat moet?  ::)

dankjewel!

Wouter

Hiervoor hebben we een tijdje geleden maandelijks een fotowedstrijd gehouden en de foto's met de meeste stemmen kwamen op de site. Momenteel is die fotowedstrijd gestopt en kun je dus helaas niet meer meedoen aan de Hall Of Fame. ;)

ParkietHaarlem


Parkieten-Freak

Dat kan op zich wel, maar ik weet niet in hoeverre hier nog echt animo voor is.


Sanne


Kleintjes

@Sanne: Logisch, je hebt nieuw 'materiaal' xD
Ik zou ook wel meedoen, nu we Oli hebben is er weer 'n kleine clown ;)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Sanne

Citaat van: Kleintjes op november 06, 2012, 14:45:42
@Sanne: Logisch, je hebt nieuw 'materiaal' xD

'Vroeger' ging ik altijd speciaal voor de hall of fame aan de slag om een foto te maken bij het thema ;) Daar werd hard voor gewerkt hoor  :P ;D
Vooral voor die vliegfoto van Robin... 't beestje is wel 100 keer heen en weer gevlogen  ;D

Kleintjes

Hahaha, vooral door de modellen zelf :) Wel goede fitness ;)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Loeky

Ook ik heb wel interesse. Bij mij heet de acrobaat:"Kerrie!" ;D
Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19

ParkietHaarlem

Ik heb geen idee of er genoeg animo voor is. Ik vind het wel een leuk idee.
Het hoeft natuurlijk niet een hall of fame te worden met normale parkieten foto's, je kan ook thema foto's plaatsen.

Dit voorkomt dat het doodbloed. Aangezien de meeste mensen misschien maar 1 of 2 parkietjes hebben. Je kan dan iedere keer met dezelfde mee doen, met thema's zoals: Speelfoto, Kroelfoto etc.

Het is maar een idee :)

Kleintjes

Citaat van: ParkietHaarlem op november 19, 2012, 19:43:37
Ik heb geen idee of er genoeg animo voor is. Ik vind het wel een leuk idee.
Het hoeft natuurlijk niet een hall of fame te worden met normale parkieten foto's, je kan ook thema foto's plaatsen.

Dit voorkomt dat het doodbloed. Aangezien de meeste mensen misschien maar 1 of 2 parkietjes hebben. Je kan dan iedere keer met dezelfde mee doen, met thema's zoals: Speelfoto, Kroelfoto etc.

Het is maar een idee :)

En dat is dus zoals 't altijd al heeft gewerkt ;)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Parkieten-Freak

#11
Citaat van: ParkietHaarlem op november 19, 2012, 19:43:37
Ik heb geen idee of er genoeg animo voor is. Ik vind het wel een leuk idee.
Het hoeft natuurlijk niet een hall of fame te worden met normale parkieten foto's, je kan ook thema foto's plaatsen.

Dit voorkomt dat het doodbloed. Aangezien de meeste mensen misschien maar 1 of 2 parkietjes hebben. Je kan dan iedere keer met dezelfde mee doen, met thema's zoals: Speelfoto, Kroelfoto etc.

Het is maar een idee :)
Net zoals de Hall of Fame dus.

Het is een beetje jammer dat er maar een zeer beperkte groep leden aan meedoet. Maar goed, als er kandidaten zijn die item dit op touw willen gaan zetten: dat is zeker mogelijk. Dit doen we dan op het forum zelf want het forum is er immers voor (en door) jullie.  ;)
Goede ideeen zijn altijd welkom.
Meld je even aan bij mij via pb en vertel even hoe jij het inhoudelijk graag zou willen zien.  :)





Parkieten-Freak



Bonnie en Clyde


Kleintjes

Misschien eens 'n Poll houden of er animo voor is?
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses