Coco overleden.

Gestart door Idske, september 01, 2012, 14:45:48

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Idske

Hoi allen,

Ik ben minder actief maar kom regelmatig nog meelezen en kijken.

Ik wil jullie graag laten weten dat ik Coco vanochtend dood op de bodem van zijn kooi heb gevonden. Ik heb hem ruim zeven jaar gehad, mijn eerste parkiet. Zojuist hebben we hem samen in de tuin van mijn ouders begraven. Ik kan het niet bevatten omdat het zo plotseling is. Gisteren was hij volop aanwezig, appeltje gehad, veertjes poetsen en kletsen.

We zullen hem heel erg missen.

Groet Idske

Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Jip en Juultje


Kleintjes

Jeetje, ook 'n manier van 'goede morgen' :( net zoals ik jaren geleden Pino 'smorgens vond.. ben je meteen wakker :S

Sterkte met 't plotse verlies van je vriendje Coco. Jullie hebben 'n mooie tijd samen gehad, gezelschap en liefde gedeeld.

Groetjes, sterkte en liefs van ons alle 7
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Parkieten-Freak

#3
Ah, jeetje Idske, wat schrik ik hier van! Niet te geloven dat Coco er niet meer is....
je bent al zo lang lid van dit forum, samen met Coco. :'(
Heel verdrietig.
Ik wens jullie heel veel sterkte met dit verlies!


Sonja

Oh Idske, wat erg.... :(

Ik wil je heel veel sterkte wensen met het zo plotselinge verlies van je kleine vriendje Coco... :(

Groetjes
Sonja

Loeky

Ach, wat naar en zo onverwachts. Heel veel sterkte gewenst!
We denken aan je!
Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19

Sara

O nee, Idske. Dat is echt heel jammer.  :(
Heel veel sterkte, en succes met de verwerking van het verlies van jullie gevleugelde schatje.
Coco heeft in ieder geval een heel mooie thuis bij jullie gehad, en zal vast nog vaak aan jullie denken daar achter de regenboogbrug.

Vele groetjes,

Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

inge

Heel veel sterkte gewenst !!

Idske

Bedankt voor de reacties. Jullie zijn vanaf het begin af aan dat ik hier kom lief geweest. Dit doet me erg goed, het was ook zo plotseling en ik snap het gewoon niet, het is niet te bevatten. Heb het stuk van de regenboogbrug opgezocht. Hij ligt naast "gekke poes" zoals Coco hem noemde.
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!