Pino, 1 van de jongen van Vledder en Kleintje

Gestart door Annika, april 18, 2005, 11:39:53

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Annika

hebben we afgelopen donderdag weer even gezien en aankomend weekend komt ie hier logeren!  :D

Het is zo\'n geweldig lief, tam parkietje geworden, echt niet te geloven. Hij/zij zit natuurlijk alleen, dat zal wel schelen, trekt meer naar mensen toe, maar verbaasd was ik dat ie ook echt heeeeeeel erg kroelerig is : kusjes geven, aaien, kan mijn wang tegen zijn/haar lijfje aandoen en Pino vindt het allemaal prima!  :P  

En dat terwijl we \'m bijtertje noemden toen ie nog in het blok zat, omdat ie naar je hand uitviel als een slang  :shock: Het was echt geweldig om Pino weer te zien, jullie kunnen je vast ook wel voorstellen dat ik heel erg uitkijk naar donderdagavond als ie hier gebracht wordt! Lekker samen met Joey weer rondvliegen en kroelen!

Groetjes Annika

Ingrid

Hoi Annika,

Geweldig om dit te lezen! Jij hebt er ook zeker een bijdrage aan geleverd dat het zo\'n lief parkietje is geworden. Fijn dat je een goed teheuis voor Pino hebt gevonden. Nu wachten tot donderdag, wat zal dat een feest zijn om je "kleintje" weer even thuis te hebben.

Gr. Ingrid

Jorijn

Leuk he om te zien hoe jou \'kindjes\' het naar hun zin hebben en om te zien dat het goed met ze gaat :)
Het geeft toch op een of andere manier een voldaan gevoel ;)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Safrena

Hey Annika

wat leuk om te weten dat je jonkeis het zo goed doen en zo goed hebben he :wink:

Heel tof dat er eentje komt logeren dit weekende  dit zal echt heel leuk zijn voor jou :P  :wink:

vele groetjes

Anita & Marisa

Wat ontzettend fijn om te horen dat het zo goed gaat met Pino  :wink: