Sirin

Gestart door Tr4cey, augustus 15, 2012, 22:41:46

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tr4cey

Hallo allemaal,

3 weken is mijn parkietje ziek geweest. Vandaag koos ik er voor om hem toch in te laten slapen. Sirin was een grasparkiet die ik 10 jaar gehad heb. De eerste twee weken dat hij ziek was, had hij kleefpoep. Gelukkig ging dit snel over na een bezoekje bij de DA. Helaas, afgelopen zondag nadat ik opstond, zag ik dat Sirin op de grond lag. Dit kon dus geen goed nieuws zijn. Sirin zijn linker poot was/leek verlamt te zijn. Ook hield hij zijn poot naar achter en gaf geen tik als je aan zijn voet zat. Hij kon dus maar op 1 poot "lopen". Hij kon alleen maar rondkruipen. Vliegen deed hij ook al niet meer. Helaas kon ik hem pas maandag naar de DA brengen.


Sirin

De DA gaf hem een prikje en vertelde dat als het werkte, het binnen 2 dagen zou moeten. Helaas was er geen voortgang. Hij bleef hetzelfde. Vandaag besloot ik daarom om hem uit zijn leiden te verlossen. 10 jaar  oud is hij geworden en dat vond ik wel een mooie leeftijd voor een parkiet die de afgelopen 3 weken ziek geweest was.


Eerste dagen waar het van zijn poot al zichtbaar was. Overigens, het korstje op zijn neus zou er normaal afgevallen zijn.



Voor mij was het enorm lastig om aan te zien hoe hij werd ingeslapen. Kon geen traan meer binnen houden. Sirin 3-09-2002 - 15-08-2012. Slaap nu maar zacht mijn vriend.


Zijn laatste uren.




gerritke

Sterkte!!!
Het beestje was inmiddels al bejaard zag ik.
Toch blijft het moeilijk een vogel af te staan, vooral als je dit ook weer ziet gebeuren.

Nogmaals veel sterkte!!!

pixie


inge


Lilloontje

Ik heb de traantjes in m'n ogen..heeel erg veel sterkte!

Loeky

Veel sterkte gewenst. Sirin heeft een hele mooie leeftijd bereikt.
Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19

Parkieten-Freak

Ook namens mij veel sterkte gewenst! :'(


Jip en Juultje

Veel sterkte! Wat een intens gemis zal het voor je zijn.