nutribird b14

Gestart door marquancez, augustus 14, 2012, 16:08:27

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

marquancez

Hoi allemaal weet iemand wat de benodigde hoeveelheid per dag is van nutribird b14?
Want als ik 2 eetlepels zou doen eet ze het denk ik nog op. en ik wil niet dat ze te zwaar word.
Groetjes stefan

Kleintjes

Normaal gesproken staat 't op de doos en anders op de website van Nutribird.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

marquancez

Citaat van: Kleintjes op augustus 14, 2012, 23:56:54
Normaal gesproken staat 't op de doos en anders op de website van Nutribird.
zo ver ik weet is er geen website want ik kan hem niet vinden.
En op de doos staat ook niet echt wat.

Kleintjes

Is wel 'n site, je moet er wel wat voor doen.
Google, merknaam en pellettype, kom je al 'n heel eind. Ik je niet alles voorkauwen, je hebt nu info om zelf aan de slag te gaan.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

foxie13

Moet zeggen dat ik het ook nergens kan vinden... Ik geef mijn parkieten 2 schepjes. Dacht dat je nutribird onbeperkt kon geven  :o

marquancez

Citaat van: foxie13 op augustus 15, 2012, 18:30:27
Moet zeggen dat ik het ook nergens kan vinden... Ik geef mijn parkieten 2 schepjes. Dacht dat je nutribird onbeperkt kon geven  :o
En wat voor schepjes gebruik je? hoeveel gram ongeveer per schep of wat voor lepel?
Citaat van: Kleintjes op augustus 15, 2012, 01:24:53
Is wel 'n site, je moet er wel wat voor doen.
Google, merknaam en pellettype, kom je al 'n heel eind. Ik je niet alles voorkauwen, je hebt nu info om zelf aan de slag te gaan.
En kleintjes ik ben dus niet de enige die geen site kan vinden.

Kleintjes

Citaat van: marquancez op augustus 16, 2012, 22:41:21
En kleintjes ik ben dus niet de enige die geen site kan vinden.

Ooit gedacht om eens 'n e-mail te sturen naar de firma met de vraag?
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

marquancez

Citaat van: Kleintjes op augustus 16, 2012, 23:19:29
Ooit gedacht om eens 'n e-mail te sturen naar de firma met de vraag?
maar als er geen site is dan is er toch ook geen e-mail.

josrossen

#8
Als je nutribird  googled moet je nutribird versele-laga tegenkomen. Dat is een Belgische firma
die dit product o.a. maakt. Het duurt alleen lang voordat je antwoord van hen krijgt als je mailt.
Wij hebben gebeld naar een adres in Nederland. Op deze site van hen moet je dat kunnen vinden.

Kleintjes

Tjonge jonge jonge...

Wat is dit dan?

Google dan toch eens, dat heb je blijkbaar niet gedaan. Zo'n grote firma als Versele Laga heeft uiteraard 'n website.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

marquancez

Citaat van: Kleintjes op augustus 17, 2012, 12:12:48
Tjonge jonge jonge...

Wat is dit dan?

Google dan toch eens, dat heb je blijkbaar niet gedaan. Zo'n grote firma als Versele Laga heeft uiteraard 'n website.
Ik heb google gebruikt maar ik wist de firma niet dus daarom vond ik niks!

Kleintjes

Je weet hoe de korrel heet, dan vindt je vanzelf de firma naam.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Wouter

Citaat van: marquancez op augustus 17, 2012, 14:08:40
Ik heb google gebruikt maar ik wist de firma niet dus daarom vond ik niks!
Citaat van: Kleintjes op augustus 17, 2012, 23:09:39
Je weet hoe de korrel heet, dan vindt je vanzelf de firma naam.

Het staat zelfs mega groot op de verpakking, maar ik stel voor dat we deze discussie hier eindigen. Als iemand een antwoord heeft wat de benodigde dagelijkse hoeveelheid is, plaats dat dan graag hier! :)

Pixelsan

Ik geef mijn parkiet net zoveel als hij lust. Zo lees je dat je je aan een bepaalde hoeveelheid moet houden, en zo dat ze zich niet overeten...
Ik geef dus onbeperkt en dat lijkt goed te gaan....

Strid8

#14
Ik moet wel zeggen dat het me opvalt dat als er een vraag wordt gesteld er niet direct antwoord wordt gegeven, maar dat je dan maar moet zoeken of googlen....
Hoeveel moeite is het om gewoon antwoord op de vraag te geven?
Daar is dit forum toch voor?
Nou en .. als een ander het niet vinden kan... Als jij het antwoord weet... geef dat dan gewoon.
Doe niet zo moeilijk!

Normaal gesproken heeft de firma die 't levert uitgebreide text op hun site staan, vandaar dat er wordt aangeraden de site te raadplegen. 'n Instelling zoals hier gegeven door jou is niet gewenst, heb je iets toe te voegen, prima; bevalt 't je niet neem dan contact op met degene die je dwarszit.

Pixelsan

#15
Mensen komen op het forum omdat ze ergens tegenaan lopen, dan is wat hulp van mensen die uit  ervaring weten hoe het werkt erg fijn ipv droge info die misschien niet eens zo neutraal is....
Mensen wijzen op een website is dan net zoveel moeite als een antwoord op de gestelde vraag toch? En heb je daar geen zin in sla je even over....

En ze zijn niet verwezen zeker? Met de verdere tips om even contact op te nemen met de firma?

Wouter

Citaat van: Pixelsan op september 26, 2012, 22:03:18
Mensen wijzen op een website is dan net zoveel moeite als een antwoord op de gestelde vraag toch? En heb je daar geen zin in sla je even over....
Citaat van: Strid8 op september 14, 2012, 22:12:34
Ik moet wel zeggen dat het me opvalt dat als er een vraag wordt gesteld er niet direct antwoord wordt gegeven, maar dat je dan maar moet zoeken of googlen....
Hoeveel moeite is het om gewoon antwoord op de vraag te geven?
Daar tegenover; hoe veel moeite is het om het even op te zoeken? Als jij de moeite niet neemt om iets op te zoeken, waarom zouden wij dan wel de moeite moeten nemen om een uitgebreid antwoord te geven? Door te verwijzen naar de zoekfunctie of een andere site motiveer je het opzoeken van informatie, in plaats van het lukraak dumpen van vragen, er maar vanuit gaande dat anderen dat wel even beantwoorden. Ik help anderen graag en ik ben best bereid om daar wat moeite voor te doen, maar als je er zelf geen energie instopt zal ik dat ook niet zo snel doen.

savannahvk

Iedereen maakt weleens een foutje... maar ga elkaar nou niet afkatten, nergens voor nodig ;) ik denk dat deze topic wel gesloten kan worden.

Wouter

Dat lijkt me inderdaad een goed idee. Mocht je nog wat toe te voegen hebben, stuur me even een Persoonlijk Berichtje.