Met spoed op zoek naar vakantieverblijf voor 2 parkieten (omgeving Zeist)

Gestart door Wehab, juli 26, 2012, 14:11:36

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wehab

Beste leden,

Zoals de titel al aangeeft ben ik dringend opzoek naar een verblijfplaats voor mijn twee pietjes. Ik ga namelijk één keer in de twee jaar op vakantie, en dit jaar ga ik van maandag 30 juli t/m zaterdag 8 september.

Graag vraag ik jullie hulp in deze situatie.

Mvg

Sara

Hm, ik kan je niet helpen, maar wil je wel aanraden om in het vervolg wat vroeger zo'n topic te openen.
Vier dagen tijd om dit nog te regelen terwijl je meer dan een maand op vakantie gaat, is wel heel erg kort dag.
Ik hoop alsnog dat je iemand vindt.

Vele groetjes,

Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Wehab

Ik begrijp volkomen dat het niet verstandig is om nu nog te zoeken, maar wegens drukte en andere redenen ben ik er stom weg niet aan toe gekomen. Wel hoop ik enorm dat iemand mij uit de brand kan helpen  :(

pixie

Heb je wat meer info?
Bijvoorbeeld waar je woont? Ik neem aan dat ze komen in hun eigen kooi etc. Hoe groot is deze?

Als je niemand kan vinden, kan je het misschien ook oplossen.
Als ik op vakantie ga laat ik altijd 1 van mijn nichtjes (van rond de 20 jr) in mijn huis logeren. Mijn parkietjes hebben dan een permanente oppas en zij vinden het fantastisch om even 'op zichzelf' te wonen.

Misschien heb je ook betrouwbare nichtjes, zusjes, broertjes, kennissen met wie je zoiets kan afspreken?

Wehab

Bedankt voor je reactie pixie. Ik woon in Zeist (ligt in Utrecht). Ze zitten inderdaad in hun eigen kooi en het is van standaard formaat (48 cm x 28 cm x 54 cm).

Ik waardeer je tip over  nichtjes, zusjes, broertjes, kennissen die evt. kunnen helpen maar allen zijn helaas op vakantie :(

rissiejjj

Ik woon in Emmen, dus iets te ver weg.
Al ben ik afgelopen weekend nog in Zeist geweest, haha.
Dus helaas wat te ver voor je.
Anders hadden ze evt bij mij gemogen.
Heb zelf dan wel valkparkieten maar die zitten niet de hele dag los.

Succes met het vinden, op marktplaats al een oproep gezet?