verzorging

Gestart door valkparkietjes, juli 05, 2012, 19:27:09

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

valkparkietjes

ik ga 2 valkjes aanschaffen en daar heb ik wat vragen over.

hoevaak moeten ze badderen kan je ook een schaal water in de kooi zetten?
wat als ze niet willen badderen?

hoevaak moet je de snavel en nageltjes laten knippen?

rissiejjj

Je opent tig topics, deze vragen had je mij ook al mogen stellen natuurlijk!.

Maar oke, dat terzijde.
Schaal op de bodem neerzetten doe ik zelf niet, word enorm vies en dus niet echt hygienisch.
Als ze niet willen badderen, tja jammer maar helaas, je kan ze niet dwingen.

Snavels en nagels worden hier nooit geknipt.
Goed zorgen voor stokken waar het op afslijt. Heb hier takken van een appelboom, knagen ze ook lekker aan dus slijten de snavels ook.

valkparkietjes

sorry voor de vele topics

bedankt ;)

Kleintjes

Citaat van: rissiejjj op juli 05, 2012, 19:33:42
Je opent tig topics, deze vragen had je mij ook al mogen stellen natuurlijk!.

Maar oke, dat terzijde.
Schaal op de bodem neerzetten doe ik zelf niet, word enorm vies en dus niet echt hygienisch.
Als ze niet willen badderen, tja jammer maar helaas, je kan ze niet dwingen.

Snavels en nagels worden hier nooit geknipt.
Goed zorgen voor stokken waar het op afslijt. Heb hier takken van een appelboom, knagen ze ook lekker aan dus slijten de snavels ook.

Je bent niet de enige die er weet van heeft.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

rissiejjj

Ach nee he, gaan we weer een discussie aan.
Sorry doe ik niet aan mee.

Maar oke, als jij er zoveel verstand van hebt, Succes, geef jij de antwoorden dan maar.
Ik zou er wel niks van weten denk ik, heb maar stuk of 22 valkparkieten hier thuis zitten.

En als het goed is weet jij niet wat er in priveberichten is geschreven.
En ik geef ook hier in het topic een antwoord dacht ik toch?
Ze had ze al aan mij mogen stellen, maar deze vragen heeft ze me niet gesteld.
Maar ik vind het allemaal prima, begint wel een beetje een wanbeleid te worden hier op het forum.
Dacht, ik help even extra, dit is namelijk een GRASPARKIET forum, tenminste, dat staat overal, en uhh sorry dat ik valkparkieten heb en dus inderdaad misschien wel iets meer soortspecifieke vragen juist kan beantwoorden dan andere mensen hier.

Parkieten-Freak

#5
Citaat van: rissiejjj op juli 05, 2012, 22:21:25
Ach nee he, gaan we weer een discussie aan.
Sorry doe ik niet aan mee.

Maar oke, als jij er zoveel verstand van hebt, Succes, geef jij de antwoorden dan maar.
Ik zou er wel niks van weten denk ik, heb maar stuk of 22 valkparkieten hier thuis zitten.

En als het goed is weet jij niet wat er in priveberichten is geschreven.
En ik geef ook hier in het topic een antwoord dacht ik toch?
Ze had ze al aan mij mogen stellen, maar deze vragen heeft ze me niet gesteld.
Maar ik vind het allemaal prima, begint wel een beetje een wanbeleid te worden hier op het forum.
Dacht, ik help even extra, dit is namelijk een GRASPARKIET forum, tenminste, dat staat overal, en uhh sorry dat ik valkparkieten heb en dus inderdaad misschien wel iets meer soortspecifieke vragen juist kan beantwoorden dan andere mensen hier.

Dit forum is er om mensen te helpen én om te leren. Ook vragen over valkparkieten zijn welkom.
Op dit forum delen we graag kennis. Graag vragen op het forum zelf stellen/beantwoorden, dan leren we er allemaal wat van.


rissiejjj

Als we het allen gisteren even hadden gelezen, en wat de TS waarschijnlijk WEL heeft gelezen is dat ik alle vragen later incl mijn antwoorden op het forum zou posten.
En ook in dit topic heb ik het keurig op het forum gezet met alleen een mededeling erbij.
Tja zo ben ik, behulpzaam, had zelfs alle vragen incl antwoorden op het forum willen posten. Had ik er ook bij gemeld gisteren.

Kleintjes

En dat ga je nu niet meer doen? Jammer.

Ik gaf dus alleen aan dat er meer mensen hier op 't forum zijn die valkjes hebben, niet alleen jij.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses