Raar gedrag.

Gestart door Jacoburk, juni 30, 2012, 12:42:28

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jacoburk

Hallo,

Mijn parkietje (Grijs) zit steeds met zijn snavel aan het "aaien" over de bol van mijn blauwe parkietje. Is dit gedrag normaal? Ik heb ze bij elkaar samen in 1 kooi in de dierenwinkel gekocht. Het was een actie.

Alvast bedankt,

Kleintjes

't Is normaal dat 2 vriendjes elkaars veren verzorgen.

Had je je al ingelezen over de aanschaf, verzorging en alles over parkietjes, of heb je ze gekocht omdat 't 'n actie is / was?
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Jacoburk

Hallo,

Wij hebben vroeger een vogel gehad. En ik heb een handboek. Deze heb ik ingelezen, maar daar stond hier niet veel over. Dus ik dacht; Laat ik het eens vragen :)

Kleintjes

En daar is 't forum voor :)
Je kunt met vragen altijd terecht. Vele leden zijn hier al jaren en helpen elkaar waar ze kunnen.
Er is nog veel te lezen op de homepage van de site, dus wie weet wat er nog te vinden valt ;)

Zoals gezegd; vogels die elkaar lief vinden verzorgen elkaar en is 'n goed teken. Uiteraard zullen ze wel eens ruzie hebben, maar ook dat is normaal (tenzij 't tot bloedens toe gaat).
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Justbe123inge

Herkenbaar gedrag van parkieten die elkaar kroelen. Zullen wel minder snel tam zijn.