4 jonge grasparkietjes te koop te Gouda

Gestart door stolkleo, juni 28, 2012, 19:14:45

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

stolkleo

we hebben weer 4 jonge grasparkietjes te koop,1x blauw,1x groen,1xlicht groen en 1x wit met een klein beetje geel op zijn kop.
Ze zijn net uit het nest eten zelfstandig,en nog goed tam te maken.Ze kosten 7,50 per stuk en we wonen in Gouda.

Even wat toegevoegd aan topictitel om bericht te verduidelijken. Vele groetjes, Sara

stolkleo

#1
Wat was er nu mis mee? Het stond er duidelijk. Ik word hier een beetje moe van. Zet mijn acount maar op inactief. Zal hier nooit meer iets opschrijven, dus mij zie je hier niet meer .

Berichtje verbeterd en leestekens geplaatst. Groetjes, Sara

Sara

Hoe kan je er nu moe van worden, als ik je topictitel verduidelijk? :o
Het is wel zo handig voor de andere leden als ze aan de topictitel kunnen zien waar de grasparkietjes te koop zijn, en dat ze te koop zijn. Ik zou in ieder geval als ik op zoek was naar grasparkietjes een topic met de titel "4 Jonge grasparkietjes" niet openen om te bekijken...

Vele groetjes,

Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Kleintjes

#3
@Leo: Je krijgt binnen enkele seconden PB.

Heb je vragen dan stel je ze ons, niet op deze manier. Normaal schrijf je ook dat je ze te koop hebt. Letters op de bon? :P
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Ayarea

#4
Citaat van: Sara op juni 28, 2012, 23:12:13
Hoe kan je er nu moe van worden, als ik je topictitel verduidelijk? :o
Het is wel zo handig voor de andere leden als ze aan de topictitel kunnen zien waar de grasparkietjes te koop zijn, en dat ze te koop zijn. Ik zou in ieder geval als ik op zoek was naar grasparkietjes een topic met de titel "4 Jonge grasparkietjes" niet openen om te bekijken...

Vele groetjes,

Sara

Jij misschien niet, maar diverse andere mensen wel. Het staat verder ook in zijn post dat het in Gouda is. Het zou fijn zijn als iemand het in z'n topic titel zou zetten, maar het is geen pré. Ik snap best dat mensen er moe van worden, er wordt nogal wat ge-edit hier en daar. En het taalpuristen is iets wat je normaal ook niet ziet op andere fora. MSN taal kan ik me wel voorstellen dat het verbeterd wordt, maar leestekens en hele berichtjes aanpassen?

Geen discussie, dat staat hier niet centraal. Is 'n ander topic voor. Lijkt me verstandig als je eerst eens verder kijkt voordat je zulke uitspraken doet, aangezien je niet weet wat er speelt en je dat ook niet aan gaat; dat is anemlijk afgehandeld door 't Team.


On-topic: Als er interesse is, dan stuur je stolkleo maar PB, zoals 't hoort ;)