Meningen gevraagd aub

Gestart door inge, juni 09, 2012, 10:51:03

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

inge

 Hoi iedereen ,zoals sommigen al gelezen hebben heb ik gisteren mijn lieve  kleine witte Wizzy laten inslapen :'(

Happy zit nu alleen in de kooi,reageert goed op de andere 2 maar die zitten in een andere kooi is regelmatig aan het tetteren :)

Mijn vraag is ik weet niet goed wat ik moet doen er een vriendje bijnemen voor Happy of niet,
Zoals sommigen weten is Happy een heel vrolijk mannetje maar.....als er een vriendje bijkomt zouden ze in een kooi zitten met een tussenschot in van tralies omdat happy regelmatig naar beneden valt.
Dierenarts zei dat dit komt omdat hij soms tekort aan zuurstof heeft en dan valt  :(maar hij heeft niet op is super vrolijk maar een beetje onhandig :)

Met wizzy zat hij de laaste tijd ook appart in de kooi dat scheelde want anders viel hij reglmatig nog door haar ook.

Wat zouden jullie doen hij reageert constant op de andere twee ,ontneem ik hem iets van zijn leven als ik hem geen vriendje erbij geef?hij is zo een sociaal venteke,bleef zelfs Wizzy voederen tot ze er niet meer was zo een schat is het!!

Dank alvast om mee te denken