Filmpje van onze pratende parkiet

Gestart door Angelique Janssen, mei 05, 2012, 10:02:10

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Angelique Janssen

Hoi allemaal, Hierbij een filmpje van onze parkiet (man) Anjo. Hij is inmiddels 3 jaar en kletst je de oren van de kop.
En iedere week betrappen we hem op nieuwe woorden/zinnetjes. Echt lachen.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

groetjes van Angelique

http://youtu.be/nECWlNQYA54


Jip en Juultje

Wat leuk zeg!! Ik heb de helft nog niet kunnen horen want elke keer als Anjo aan het pruttelen gaat, begint onze Jip keihard te roepen... ::)
Maar wat klinkt het ontzettend leuk en lief. Ook goed te horen dat baasje dus niet gaat spijbelen  ;D

inge

Super,heb er hier 4 maar geen eentje dat dit doet,jammer, is wel leuk als ze zo tetteren :D

evelineo

Wauw geweldig filmpje en mooie parkiet zeg! Ik heb 1 parkiet gehad die kon praten, maar nu ik er twee heb zit het er niet meer in helaas!

daniel :D

Wat leuk ;) hoe heb je hem aan het praten geleerd?

Angelique Janssen

Citaat van: daniel :D op mei 08, 2012, 20:04:13
Wat leuk ;) hoe heb je hem aan het praten geleerd?

Hoi, het is bij ons eigenlijk vanzelf gegaan. Wd zijn niet bij de kooi gaan zitten en continue dezelfde woordjes geroepen.
Maar je praat toch iedere dag tegen hem. Als ik bijvoorbeeld naar bed ging zei ik: "slaap lekker" en tja, na een paar maanden begon hij dat na te praten.
hetzelfde als "lekker op het huisje passen" of "tot strakjes". En iedere week merken we weer dat hij nieuwe woordjes kent. We zijn in ieder geval supertrots op hem :-)

2BFielicious

#6
Hoe leuk! Mijn parkietje fluit me nu wel na en als ik door mijn tanden fluit maakt ze meteen t zelfde geluidje. Maar echt napraten doet ze niet. Maar ik klets zoveel tegen haar..misschien komt t nog!
Maar superleuk dat filmpje zeg!

birdy888

Hilarisch filmpje! Al vaak bekeken want hij blijft leuk en poentje wordt dan ook wildenthousiast!

Heddie

#8
 :)Wat een leuk filmpje ,leuke parkiet!
Ik heb er met plezier naar zitten kijken! Mijn parkieten ook trouwens !

(aangepast waar nodig.)

DobbyFloppy

Ohh vet lief, mijn favo stukje is dat als hij gaat bijten en je er wat van zegt dat hij dan roept zachtjes?
En al die kusjes op je duim geven ook zo leuk!
Knuffeltjes van Pucky, Sita, Merel, Eppo, Olaf Cheeky, Frouwkje en Indy

R.I.P Floppy 16-07-12
R.I.P Dobby 17-10-13

Jokie

Leuk!!!
Mijn parkietjes zit nu op mijn schouder, en zodra het filmpje startte was ie helemaal stil!
Ging ie echt naar het scherm kijken, zo van; wasda nou?
Hahaha! Hij kan al z'n eigen naam zeggen, na 5 maanden, dus ik heb goede hoop dat ie straks
net als jouw parkietje zo gezellig kan kletsen met ons!


TicoLover


jwsnekkers

Leuk filmpje. Super gaaf een pratende parkiet.

Groeten,
Sander

ParkietHaarlem

Wat supergaaf zeg! Ik probeer het al 9 maanden, maar tevergeefs!

Heel erg mooi. :D

grasparkietjes

Zeker leuk om te zien en mee te maken als baasje. Misschien dat die van mij het ook ooit zullen doen... :))

JerpyMijnParkiet

#15
Aaawhh Wat een schattig parkietje.