R.I.P. Indy

Gestart door Robin en Nickey, mei 02, 2012, 20:29:42

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robin en Nickey

Zojuist is Indy in mijn handen overleden... :'( :'( :'(

Ik had ze net alle 4 wat lekkers gegeven en hij en Robin raakten in een strijd erom en dit kon zijn hartje waarschijnlijk niet (meer) trekken. Ik zag hem wankelen op een stok en wilde hem al opvangen maar was net te laat, hij greep zich nog aan de tralies en liet zich toen verder naar de grond vallen. Indy krijste nog heel kort, heb 'm gelijk in mijn handen genomen en toen sloot hij zijn oogjes...

Lieve mooie Indy... ik ga je missen!!

Petr@

Ach sterkte met het verlies van Indy. Volgens mij vond ik dit een heel mooi parkietje.
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

Robin en Nickey

Afgelopen maandag had ik nog foto's gemaakt, hier ben ik nu dus wel heel blij mee.
Indy is sinds lange tijd weer het eerste diertje dat ik verlies en dat doet toch best zeer...


inge

Wat jammer, heel veel sterkte gewenst!

Sonja

Oh wat erg... :(

Heel veel sterkte bij het verwerken van het plotselinge verlies van Indy...

Groetjes
Sonja

Kleintjes

Sterkte met 't verlies van je jonge vriendje.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

esmmar

 Och wat balen, zo jonge vogel nog.

Parkieten-Freak

Jeetje wat naar en zo jong nog...... :-[
Ook namens mij heel veel sterkte gewenst!


Robin en Nickey

Bedankt voor jullie reacties!

Vanmorgen moest ik echt even nadenken over hoeveel voer nu te geven en hoe te verdelen over de 4 bakjes (zijn 2 van die dubbele en om er nu eentje leeg te laten vond ik ook niks).

Net ook de DA maar gebeld om de afspraak (ivm blauwe plek snavel en te lange snavel) die gepland stond te annuleren. Zo fit en actief als hij nog was had ik dit echt niet zien aankomen, hij zat ook niet bol, sliep gewoon op 1 pootje. Maar kijkend naar hoe en wat er gister gebeurde denk ik dat hij die hele trip ook niet overleefd zou hebben, dat het hem teveel stress had opgeleverd.

Ga zo een mooi plekje in de tuin zoeken en hem daar begraven (was gister door de stromende regen geen optie).

Loeky

Ook namens ons veel sterkte. Fijn dat je nog wat foto's hebt kunnen maken.
Dat is dan een mooie herinnering. Veel sterkte, bij mij is het een week geleden
dat mijn parkietje is overleden. Het blijft moeilijk een diertje verliezen.

Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19

esmmar

Een dier verliezen is altijd moeilijk. Alleen als je weet dat er veel pijn geleden wordt, gun je het diertje dit toch wel. Ook onze vogel stierf pas geleden. Ik deel jullie gevoel Loeky en Robin&Nicky.