Mag ik even jouw aandacht?

Gestart door Parkieten-Freak, april 27, 2012, 20:01:22

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Parkieten-Freak





















Vermeld daarbij  "sponsoractie NOP"
Namens de vogels én het "Parkieten-Freak"team: heel hartelijk bedankt voor je bijdrage!


daniel :D

Goed doel, met Goede Tekst. Ik zou het meteen doen als ik een rekeningnummer heb :)

Parkieten-Freak

Het rekeningnummer staat er toch echt Daniel. Onderste plaatje, vlak boven het parkietenfreak bannertje, ;)


daniel :D

Ik bedoelde meer dat ik nog geen rekening heb ;) Nog een half jaartje wachten :)

Loeky

Beste leden, ;D

Er zijn al een aantal donaties binnen maar nog lang niet genoeg om het benodigde geld voor de twee volieres bij elkaar te krijgen.
Bij deze nog een keer een oproep aan jullie allemaal! Kijk ook een op de website van de vogelopvang. www.papegaaienpark.nl

Namens de vogels alvast hartelijk bedankt!  ;)


Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19

Parkieten-Freak

Als het goed is, is mijn bijdrage ook binnen!  :)
Kom op mensen, strijk een keer over je hart en doe mee! Elke donatie is welkom, iedere euro is welkom!!


Parkieten-Freak

Citaat van: daniel :D op april 27, 2012, 20:08:26
Ik bedoelde meer dat ik nog geen rekening heb ;) Nog een half jaartje wachten :)

Daniel, je mag ook een paar euro in een enveloppe stoppen (vastplakken aan een kaart) en dit naar Loeky sturen.
(Stuur haar een pb voor haar adres).
Zij zorgt er voor dat jouw bijdrage naar het NOP gaat!
(Uiteraard mag iedereen van deze methode gebruik maken).


Loeky

Beste leden,

We hopen dat jullie ondanks Koninginnedag morgen nog een kleine donatie willen geven
voor de papegaaienopvang.  8)

Het hele jaar staan wij vrijwillig klaar voor jullie en ook voor het lid zijn van dit forum vragen
wij geen donatie. Het zou heel fijn zijn als jullie één keer in het jaar wat terug willen doen
in de vorm van een donatie voor de papegaaienopvang (N.O.P.)

Alvast hartelijk bedankt ook namens de papegaaien
Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19

Geert

Inmiddels een bijdrage overgemaakt  :)
Ik hoop dat iedereen mijn voorbeeld volgt!  ;D

Geert

Loeky

Dank je Geert het geld is binnen hoor voor N.O.P. en ook Gery hartelijk
bedankt voor je bijdrage! Top! Wie volgt....  :)

Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19

oppas

#10
Ik ben een beetje geschokt wel eigenlijk om te zien dat jullie geld aan het inzamelen zijn voor dit park. Hebben jullie het nieuws niet gevolgd?  In dit park gaat alles dood of wordt verhandeld....  Als je dit park sponsort moedig je ze aan om verder te gaan met het instandhouden van een hele valse illusie naar mensen toe die daar dieren heen brengen om ze een beter leven te geven.

Parkieten-Freak

#11
Citaat van: oppas op mei 05, 2012, 08:44:51
Ik ben een beetje geschokt wel eigenlijk om te zien dat jullie geld aan het inzamelen zijn voor dit park. Hebben jullie het nieuws niet gevolgd?  In dit park gaat alles dood of wordt verhandeld....  Als je dit park sponsort moedig je ze aan om verder te gaan met het instandhouden van een hele valse illusie naar mensen toe die daar dieren heen brengen om ze een beter leven te geven.

Ik ben een beetje geschokt dat dit soort tendentieuze verhalen steeds weer opduikt zonder enkele vorm van onderbouwing.
Vermoedelijk heeft u de diverse onderzoeksrapporten die enkele jaren geleden zijn gepublicieerd naar aanleiding van de uitzending van Tros Radar,  nog niet gelezen.
Deze rapporten bijvoorbeeld:
http://www.papegaaienpark.nl/index.php/nl/laatste-nieuws/542-maatregelen-getroffen-door-nop-nav-rapport-dorresteijn.html

http://www.omroepbrabant.nl/?news/1145591143/Minister+niets+mis+met+papegaaienopvang.aspx

http://www.omroepbrabant.nl/?news/1169561183/Minister+geen+onderzoek+naar+papegaaienpark.aspx


Loeky

Beste leden,

Het N.O.P. doet echt goed werk! Lees bovenstaande verwijzingen als u twijfelt.
Het is jammer dat een tv programma een park in negatieve publiciteit zet zonder grondig onderzoek
te doen. Ik heb daarom ook een linkje naar het park gezet zodat iedereen kan lezen dat er niets mis is met het papegaaienpark.

Hier nogmaals de link www.papegaaienpark.nl (N.O.P.)

Alle leden die wel gegeven hebben nogmaals hartelijk bedankt! ;)
Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19

Kleintjes

Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Parkieten-Freak

Joepie! Wat ontzettend fijn dat we al zo ver zijn gekomen!  ;D
Uiteraard gaan we lekker door en proberen we om die tweede volière ook te kunnen sponsoren.

Wie helpt ons, jij misschien?
Elke bijdrage is welkom, al is het maar één euro! Kom op mensen, strijk een keer over je hart en help de vogeltjes.



Vermeld daarbij  "sponsoractie NOP"
Namens de vogels én het "Parkieten-Freak"team: heel hartelijk bedankt voor je bijdrage!


Loeky

Leuk gedaan Maartje! Mijn complimenten.

Groetjes Inge
Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19

Kleintjes

Dank ^_^
Vond 't trouwens 'n erg toepasselijk plaatje hihihihi :)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Geertje

Hahahhaha, leuk gedaan Kleintjes!

En natuuuuuurlijk doe ook ik mee  :D

Parkieten-Freak



Loeky

Bedankt Geertje het is binnen ;D

Wie volgt.......


:) :) :) :) :)
Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19