Mijn vogel heeft kropontsteking

Gestart door evelineo, april 27, 2012, 08:26:48

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Loeky

Veel sterkte met het verliezen van je vriendje!
We denken aan je!
Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19

Ayarea

Ontzettend sneu om te lezen aangezien je zo hard je best hebt gedaan. Sterkte ermee x.

Kleintjes

Sterkte met 't verlies van je vriendje Aico.

Ik begrijp 't standpunt wel, weer 'n kuur en de hele mikmak is ook niet echt prettig.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

evelineo

Bedankt allemaal, het is zo raar! Gelukkig merkt Kyra er niets van.

Ja ze dacht dat hij nog een keer ook niet zou aankunnen omdat hij zo vermagerd was en zwakjes. En ik wilde hem ook niet meer laten lijden hoe moeilijk het ook voor mij is.

inge

Heel veel sterkte gewenst,je heb je best gedaan !

evelineo

Bedankt, ik heb nu wel het gevoel dat ik Kyra veel aandacht moet geven nu Aico weggevallen is. Of moet ik nu wel op zoek naar een nieuw vriendje?

Sonja

Heel veel sterkte met het verlies van Aico.. :(

Als je echt het gevoel hebt dat Kyra wegkwijnt door het verlies, dan zou je kunnen overwegen een nieuw parkietje te halen.
Soms kunnen ze dan weer helemaal opleven.
Maar ik zou Kyra ook even de tijd geven om het verlies van Aico een beetje te verwerken.

Groetjes
Sonja

evelineo

Bedankt!

Kyra is niet aan het weg kwijnen maar vind het zielig alleen. Hij heeft altijd samen met parkiet geleefd.

Ook als ik straks weer werk heb en minder thuis ben.

Het wordt in ieder geval een gewone parkiet en geen Engelse meer ( door problemen met van alles)