De nieuwe kooi van Celia en Fuji!

Gestart door ThornlessRose, april 16, 2012, 20:00:17

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

ThornlessRose

Hallo allemaal!

Via marktplaats heb ik vorige week een nieuwe (veel grotere) kooi gefikst voor Celia en Fuji. Ik ben er zo blij mee! De nieuwe kooi is 60x60x160cm groot. Een hele verbetering dus. :P Ze lijken er al helemaal aan gewend te zijn (Celia heeft ook zijn belletjes weer gevonden).

Ik zag ze vanochtend dicht bij elkaar zitten, zoals ze wel vaker doen, alleen dit keer lieten ze het filmen ervan toe (normaal stuiven ze dan weer uit elkaar ::)): http://www.youtube.com/watch?v=JRQSJPJ3ZUE&feature=youtu.be. Ik vraag me af, is dit nou knuffelen, of..?  Het zijn allebei mannetjes.

Nu ik een grotere kooi heb zit ik er dan ook een klein beetje aan te denken nog twee parkietjes erbij te plaatsen. Of misschien wel één, maar ik heb vernomen dat even aantallen beter zijn. Maar als jullie zoiets hebben van: dit ziet er hartstikke goed uit, niks meer aan doen (wellicht dat er ruzies ontstaan als er nieuwelingen (waarschijnlijk vrouwtjes) bijkomen), dan laat ik het zo. :)

Dus wat is jullie advies?

Kleintjes

Mooie kooi en mooie grasjes.
Voor degene die niet op youtube kunnen komen, 't antwoord op de vraag " Ik vraag me af, is dit nou knuffelen, of..? " is: de heren baltsen. Dat is heel normaal als je alleen mannetjes hebt :)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Wouter

Tja, of er ruzie ontstaat kun je nooit weten zonder het geprobeerd te hebben. Doe waar je jezelf goed bij voelt. De ruimte is groot genoeg voor vier parkietjes.
(Ik ben altijd van het motto "hoe meer zielen hoe meer vreugd," maar ik wil de beslissing aan jou over laten. ;))

Citaat van: Kleintjes op april 16, 2012, 20:39:54
Voor degene die niet op youtube kunnen komen, 't antwoord op de vraag " Ik vraag me af, is dit nou knuffelen, of..? " is: de heren baltsen. Dat is heel normaal als je alleen mannetjes hebt :)
Dus iedereen die niet op youtube kan komen weet nu wel het antwoord op de vraag, maar kan het filmpje niet bekijken. :P

Kleintjes

Citaat van: Wouter op april 17, 2012, 00:21:44
Dus iedereen die niet op youtube kan komen weet nu wel het antwoord op de vraag, maar kan het filmpje niet bekijken. :P

Nee, maar er zijn altijd mensen die op een of andere rare manier niet op youtube kunnen komen :P
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

esmmar

Mooie kooi :P :P :P
Die willen mijn grasjes ook wel! Welke kooi is dit eigenlijk? (mag ook per pb)
En ook mooie parkieten, echte mannenpraat op YouTube  8)