Schrik! Veer er half uit met beetje bloed..:(

Gestart door Lilloontje, april 11, 2012, 19:46:26

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lilloontje

Gisteren de schrik van m'n leven gehad! Ik kwam gisteren thuis, en zag Leo heeel zielig trillend op z'n stokje zitten in een hoekje..Ik zag dat bij 1 van zijn vleugels er een veertje afwijkend bij hing. Dus ik heb hem voorzichtig gepakt, toen ik zag dat ik bloed aan m'n hand had zitten! Heel voorzichtig gekeken bij Leo onder z'n vleugeltje, en z'n veertje hing er nog half in met een plekje bloed aan het uiteinde. Grote schrik!

Direct de dierenarts gebeld en ik kon een half uur later al terecht. Hij heeft ook even gekeken (dat ging niet zonder bijten in de da z'n vinger, een hoop gefladder en zielige grote oogjes.. :() en deze zei dat hij waarschijnlijk ergens vastgezeten heeft in de kooi, en de reden dat hij zo stilletjes zat was hoogstwaarschijnlijk gewoon puur de schrik..Ik moest het kijken als een kneuzing in onze eigen vinger, en dat dit op natuurlijke moest genezen..Het veertje is er, toen we thuiskwamen, er zelf uitgevallen.

Ondertussen zit Leo alweer lekker rond te hupsen, hij eet alweer en vanavond zat hij alweer vrolijk te "lulululuen" en heel heftig ja te knikken, dus nu hoop ik dat het allemaal wel een beetje meevalt! Zelf heb ik ondertussen de speeltjes gecheckt en gekeken of er ook ergens bloed op zat waar hij misschien vast aan heeft gezeten, maar kon helaas niets vinden..goed in de gaten houden dus! Niet echt een ziekte , maar wou het toch even delen!  ;D

Gerdien

Kan me goed voorstellen dat je daar van schrikt! Gelukkig viel het mee! Fijn dat Leo weer van de schrik is bekomen!!