Spellingscontrole

Gestart door inge, april 02, 2012, 21:28:53

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

inge

Bij mij doet de spellingscontrolle het niet  :-\

Als ik een mailtje stuur zoals deze kan ik alleen maar op verzenden of op bekijken klikken.
Vroeger had ik de keuze om eerst mijn spellingsfouten te laten verbeteren ;)
Is dit bij jullie ook het geval?

Parkieten-Freak

Bij mij doet de spellingscontrole het wel. Ik zie een rode stippellijn onder een foutief gespeld woord.
Als ik daar op ga staan met de muis en op de rechtermuisknop klik, zie ik de juiste spelling.


inge

Dus bij jullie staat er onderaan bij verzenden en bekijken nog de keuze, om jullie spellingsfouten te laten controleren ?

Bij mij niet meer ?

Parkieten-Freak

Nee, die knop heb ik ook niet maar ik zal even bij het beheerpaneel kijken of er een mogelijkheid is om die knop weer te laten verschijnen.


inge


Parkieten-Freak

Edit:
Die mogelijkheid om de knop te laten verschijnen zie ik niet, de spellingscontrole staat aan.
Ik zal Jorijn even vragen of hij er naar wil kijken.


Jorijn

Ik mis waarschijnlijk een dingetje op de server. Als ik het niet vergeet kijk ik er vanavond even naar :)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

inge


Moppers

CiteerBij mij doet de spellingscontrole het wel. Ik zie een rode stippellijn onder een foutief gespeld woord.
Als ik daar op ga staan met de muis en op de rechtermuisknop klik, zie ik de juiste spelling.
Dat is de spellingscontrole van jouw pc ;D Dat heeft niets met het forum te maken.