Broeden

Gestart door Enes, maart 25, 2012, 10:33:16

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Enes

Hallo allemaal ik ben nieuw en ik heb me al helemaal ingelezen over broeden ,maar heb nog een vraag over broedstemming ,mijn pop is nog niet in de broedstemming maar ze krijgt voldoende licht en warmte en onder haar neusdop zie ik al wat donkerbruin ,maar moet ik dan gewoon nog wachten ?   Alvast bedankt!

Kleintjes

Hallo en welkom.

Is je popje oud genoeg / niet te oud? Bevalt haar maatje haar wel (heb je 'n echt koppel)? Is er ruimte voldoende en is ze blij met 't blok?
Andere vragen: Waarom wil je 'n nestje (puur uit belangstelling deze vraag)? Wat doe je met evetuele jongen of bij problemen?

Ik zou nog 'n paar weken gewoon wachten, is nog erg vroeg in 't seizoen.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Enes

#2
Het popje is oud genoeg, het koppeltje zit ongeveer anderhalf jaar samen. Ze is wel blij met het blok denk ik, want 2 dagen na dat ik het had opgehangen ging ze erin. Vanaf toen blijft ze er soms heel lang in en soms kort. Ook als ze bang is gaat ze er in, het mannetje gaat er nooit in. Ik zou graag jonkies willen en met de grote problemen ga ik naar de dierenarts, zo snel mogelijk. Maar moet ik nu gewoon afwachten en het blok erin laten of iets anders doen. Reageer alstublieft verder.          Bedankt nog !!! :)

(leestekens zijn geen overbodige luxe. Groetjes, Kleintjes).

Kleintjes

Gewoon geduldig wachten, 't broedseizoen begint net pas.

Waarom wil je 'n nestje? (puur uit belangstelling deze vraag)?
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses